سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۵ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تینا پاکروان: «خانه کاغذی» را برای اکران آماده می‌کنیم + عکس‌های جدید

khane-kaghazi-1

تهیه کننده «خانه کاغذی» گفت: تجربه ثابت کرده که حضور در جشنواره فیلم فجر ملاک برای چگونگی نمایش یک فیلم نیست؛ به همین جهت ما این فیلم را برای اکران عمومی آماده می‌کنیم.

تینا پاکروان بازیگر و تهیه کننده فیلم سینمایی «خانه کاغذی» در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: در حال حاضر کلیه مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده، ژینوس پدرام تدوین این فیلم، فردین خلعتبری ساخت موسیقی و علیرضا علویان صداگذاری آن را انجام دادند.

وی با بیان اینکه برای پروانه نمایش این فیلم اقدام کردیم بیان کرد: ان شا الله بهار سال آینده این فیلم را به نمایش عمومی در می‌آوریم.

پاکروان در خصوص عدم نمایش «خانه کاغذی» در جشنواره فیلم فجر و مشکلات اکران عمومی آن گفت: تجربه ثابت کرده حضور در جشنواره فیلم فجر ملاک برای چگونگی  نمایش عمومی  یک فیلم نیست. کما اینکه به اذعان منتتقدین و اصحاب رسانه خانه کاغذی فیلم شریفی است که قصه و روایت خود را به خوبی برای مخاطب تعریف می کند.

این بازیگر افزود: به اعتقاد من فیلم خوب راه خودش را پیدا می کند و سینماداران و پخش کنندگان ما بسیار حرفه ای هستند و فیلم خوب را از بد تشخیص می دهند. به شخصه مشکلی برای اکران عمومی این فیلم نمی بینم و ما  آماده می شویم تا بعد از دریافت پروانه نمایش این فیلم را اوایل  سال آینده با اکران عمومی در بیاوریم.

khane-kaghazi-2

پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی به ایفای نقش می‌پردازند .تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند.

مهدی صباغ ‌زاده پس از چهار سال دوری از سینما «خانه کاغذی» را کارگردانی کرده است و  فیلم‌نامه «خانه کاغذی» را  خسرو نقیبی و علی مسعودی‌نیا براساس فیلم‌نامه‌ «فصل سرد» نوشته‌  مهدی صباغ‌زاده، حسن قلی‌زاده نوشتند  که داستانش درباره  امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌  قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که او هم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده…

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبردرای: علیرضا زرین دست، صدابردار: نظام الدین کیایی، طراح و ترکیب صدا: علیرضا علویان، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، مدیر تولید: مهدی چراغی، جلوه های ویژه: ایمان کرمیان، عکاس: احمدرضا شجاعی، برنامه ریز و دستیار اول: کاوه صباغ زاده، دستیار دوم: سمیه میرشمسی، منشی صحنه: دنیا راد، مدیر تدارکات: حامد آزادی، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشکری، امور مجازی: آریان امیرخان و مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>