سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ اسفند ۱۳۹۵ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با تنظیم موسیقی بهزاد عبدی؛

آلبوم «خدای عشق» به تهیه‌کنندگی ساسان سالور منتشر می‌شود

saloor-faryan

آلبوم موسیقی «خدای عشق» با خوانندگی فریان و تهیه‌کنندگی ساسان سالور سه شنبه هفته جاری به بازار عرضه می‌شود.

ساسان سالور تهیه کننده فیلم‌هایی چون «بدرود بغداد» و «تمشک» در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: مدت دو سال است که روی آلبوم موسیقی «خدای عشق» با خوانندگی «فریان» کار می‌کنیم که سرانجام این آلبوم سه شنبه هفته جاری در فروشگاه محصولات فرهنگی عرضه می شود.

وی ادامه داد: این آلبوم مشتمل بر یازده تراک است که یکی از تراک های آن با اسامی و دیالوگ های فیلم های مسعود کیمیایی همراه شده و ما این بخش را به استاد کیمیایی تقدیم کردیم و مسعود کیمیایی هم به این منظور و راجع به صدای فریان برایمان صحبتی داشتند که ما همه را در ویدئو کلیپ هایمان منتشر کردیم .

Khodaye-eshgh

سالور افزود: تمام سازهای این آلبوم به صورت زنده ضبط شده است و بهزاد عبدی تنظیم موسیقی چهار تراک آن را برای گروه ارکستر تنظیم کرده که این گروه؛ ارکستر ناسیونال اکراین را تشکیل می دهند و ساخت موسیقی این چهار تراک را بر عهده داشتند ضمن اینکه ترانه یکی از این چهار تراک راجع به خلیج فارس است که یک  کار ملی و حماسی است.

وی با بیان اینکه موسیقی این آلبوم به پاپ دهه پنجاه نزدیک است گفت: «خدای عشق» یک آلبوم تمام آکوستیک است و ما پیش بینی استقبال خوبی را از جانب مخاطبان می کنیم؛ چرا که در فضای مجازی تاکنون بازخوردهای خوبی از ویدئو کلیپ‌های منتشر شده داشتیم.

ساسان سالور همچنین از مشاوره هنری سامان سالور در ساخت این آلبوم خبر داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>