سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

منوچهر محمدی: «اکسیدان» از فضای مفرح و شاد برخوردار است/ فیلم را برای اکران آماده می‌کنیم

manoochehr-oxidan

منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «اکسیدان» در گفت و گو با «سوره سینما» از آخرین خبرها درباره فیلم جدیدش گفت.

منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «اکسیدان» با اشاره به اینکه روزهای پایانی فیلمبرداری این فیلم را پشت سر می گذاریم در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: جواد عزتی ،امیر جعفری و رضا بهبودی این روزها مقابل دوربین بازی دارند و ما روزهای پایانی فیلمبرداری را در لوکیشنی واقع در مدرسه ای در حوالی خیابان انقلاب پشت سر می گذاریم.

وی با بیان اینکه بخشی ازبازیگران این فیلم بازیشان به پایان رسیده گفت: همزمان تدوین این فیلم را حسن ایوبی و موسیقی آن را مهیار علیزاده انجام می دهند.

منوچهر محمدی در خصوص حال و هوای فیلم جدید حامد محمدی ادامه داد: «اکسیدان» از فضای مفرح و شادی برخوردار است ؛در واقع این فیلم یک کمدی موقعیت به شمار می رود.حامد بعد از ساخت فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» علاقمند بود فضای جدیدی از فیلمسازی را تجربه کند؛کما اینکه اکثر کارگردانان تجربه فضای مختلف فیلمسازی را دوست دارند،وقتی او ایده این فیلم را برای من مطرح کرد داستانش را پسندیدم و فیلم نامه بعد از چند بار بازنویسی قابلیت تولید را پیدا کرد و ما ساخت فیلم را آغاز کردیم.

oxidan-bs-1

تهیه کننده «اکسیدان» در مورد زمان اکران فیلم  گفت: از ابتدای ساخت برنامه ریزی کلی ما نمایش عمومی فیلم  بود ؛ به همین جهت تمام تلاشمان را کردیم تا فیلم شاد و مفرح برای مخاطب بسازیم و به زودی مقدمات اکران آن را فراهم می کنیم.

فیلم «اکسیدان» بعد از دو ماه پیش تولید اواسط بهمن در تعمیرگاه ماشین مقابل دوربین رفت.

حامد محمدی نگارش این فیلم سینمایی را خود بر عهده داشته است. در خلاصه داستان «اکسیدان» آمده است: اصلان اگر می‌دانست گرفتن ویزا اینهمه دردسر دارد ،اصلا عاشق نمی شد.

oxidan-bs-2

جواد عزتی، امیر جعفری، شقایق دهقانی، شبنم مقدمی، رضا بهبودی ،لیندا کیانی ،علی استادی  بازیگران اصلی این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند .

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: حامدمحمدی، مدیرفیلمبرداری:فرشاد محمدی، صدابردار:سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:علی صابری، طراح چهره پردازی:ایمان امیدواری، مدیر تولید:مجید کریمی، طراح صحنه و لباس:کامیاب امین عشایری، منشی صحنه:فاطمه سادات سیدی، مدیر تدارکات:احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای:بهناز شیربانی، تهیه کننده:منوچهر محمدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>