سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ اسفند ۱۳۹۵ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

در برنامه «۱۸۰ درجه» بررسی می‌شود؛ «دستفروشی» رزق حلال یا سدّ معبر

180daraje

قسمت جدید برنامه «۱۸۰ درجه»، جمعه ۲۰ اسفندماه به موضوع دست فروشی و مسایل و معضلات آن می پردازد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «۱۸۰ درجه»، در این برنامه ابوالقاسم (امیر) چیذری مدیرعامل شرکت شهربان شهرداری تهران و سید امیر سیاح مدیر گروه اقتصاد شبکه یک و کارشناس اقتصادی حضور دارند و به بررسی فرصت ها و چالش های دست فروشی با محوریت «رزق حلال یا سدّ معبر» می پردازند.

دست فروشی در مترو، حاشیه خیابان ها و… از جمله پدیده های اجتماعی است که در چند ماه اخیر حاشیه هایی را هم در برداشته است و این بار یک برنامه تلویزیونی قصد دارد این پدیده را به مناظره بگذارد.

در سری جدید برنامه ۱۸۰ درجه در هر قسمت از برنامه با توجه به موضوع یک هیات همراه در برنامه حضور دارد که به تناسب بحث، نظر ۲ مهمان برنامه را مورد سوال قرار می‌دهند و یا مخالفت و موافقت خود را با آنها اعلام می‌کنند.

در این برنامه نیز سیامک صدیقی خبرنگار شهری خبرگزاری مهر، امید سلیمی نبی خبرنگار شهری خبرآنلاین، آرزو میرزاخانی  دبیر بخش شهری سایت شهر فردا و

سید هادی کسایی زاده سردبیر سایت خبری جامعه «۱۸۰ درجه» را همراهی می‌کنند.

این برنامه به صورت یک مجله با آیتم‌هایی جدید تولید می‌شود که به فراخور موضوعات متغیر است. این بخش‌ها شامل اسکایپ بین‌المللی، مستند ویژه، آیتم نوستالژی و یک آیتم طنز میدانی با حضور امید مهدی نژاد خواهد بود که یک یا چند مورد از آنها در هر برنامه پخش خواهد شد.

سید مرتضی فاطمی در سری جدید همچون فصل گذشته علاوه‌بر اجرا، تهیه کنندگی و سردبیری این مجله تلویزیونی و فواد صفاریان پور نیز کارگردانی را بر عهده دارند.

برنامه «۱۸۰ درجه» جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۹:۳۰ و ۱۴:۳۰ پخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>