سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اسفند ۱۳۹۵ در ۲:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب
انتشار اولین عکس‌ها از سریال احسان عبدی‌پور؛

ایرج محمدی: «آرماندو» نوعی رئالیسم جادویی است + عکس‌های اختصاصی

armando1

تهیه کننده سریال «آرماندو» معتقد است: اطمینان به جوانان و جوان گرایی در کارها تاثیر مطلوب و مثبتی خواهد داشت .

ایرج محمدی تهیه کننده سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: از پانزدهم اسفند تصویربرداری این سریال را در استان البرز آغاز کردیم و کماکان در این شهر ضبط سریال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تدوین همزمان این مجموعه هم آغاز شده  گفت: بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، علیرضا استادی، الیکا عبدالرزاقی، سحرولدبیگی و علی مسعودی این روزها مقابل دوربین بازی دارند.

تهیه کننده سریال محبوب «خانه به دوش» همچنین در مورد فضای سریال «آرماندو» گفت: «آرماندو» از داستانی رئالیسم وفانتزی برخوردار است؛به تعبیر دیگر می توانیم بگوییم داستان رئالیسم جادویی است؛علی رغم اینکه قصه این سریال خانوادگی است اما جنس آن با دیگر سریال های خانوادگی کمی  متفاوت است .تلاش کردیم در گونه ای جدید کار را برای مخاطب روایت کنیم و فضای نویی را تجربه می کنیم. کاراکترهای فیلم بدون لهجه وهمه متعلق به شهر تهران هستند اما با توجه به اینکه احسان عبدی پور کارگردان بوشهری است به احتمال زیاد یک یا دو کارکتر بوشهری به سریال اضافه می کنیم.

armando2

محمدی همچنین در مورد انتخاب احسان عبدی پور در مقام کارگردانی و ویژگیهای کاری او توضیح داد: احسان عبدی پور از بضاعت و توانایی کاری خوبی در سینما برخوردار است و من کارهای او را دیده بودم و با این پشتوانه او را برای این کار انتخاب کردم؛خوشبختانه این کارگردان جوان تا به امروز جواب اطمینان مرا به شایستگی داده  ضمن اینکه من عادت به همکاری با کارگردانان جوان دارم.

وی در بخش دیگری از صحبت خود گفت: در حال حاضر ما با تعداد زیادی کارگردان ،نویسنده و تهیه کننده مواجه هستیم و به همان نسبت تلویزیون در دور جدید فعالیت خود بیش از هفتاد یا هشتاد سریال را در مراحل مختلف تولید و پیش تولید دارد که اگر ما بخواهیم کاری با درجه کیفی بالا تولید کنیم نیازمند بازیگران و کارگردانان جوان هستیم.

این تهیه کننده همچنین افزود: به عقیده من ما بازیگرهای تئاتری خوبی داریم که باید برای آنها فضای کار را فراهم کنیم تا با حال و هوای جدید در سریالها مواجه شویم در عین حال کارگردانان جوان با استعداد هم زیاد داریم که باید از آنها بهره ببریم ؛ من مطمئنم اطمینان به جوانان و جوان گرایی در کارها تاثیر مطلوب و مثبتی خواهد داشت .

armando3

محمدی به صحبت هایش افزود: مدیوم سینما با تلویزیون بسیار متفاوت است؛ سینما در ۹۰ دقیقه محصول خود رابه بیننده  ارائه می دهد اما در تلویزیون ما با بیش از ششصد دقیقه زمان در یک سریال روبرو هستیم که این خود زور آزمایی بزرگ برای کارگردانان است و نشان می دهد که آنها چند مرده حلاج هستند.

این تهیه کننده با بیان اینکه خودم به دنبال کارگردانان جوان خوشفکر می گردم و آنها را رصد می کنم افزود:به شکر خداوند متعال آنچه از کارگردانان جوان که تاکنون به صدا و سیما معرفی کردم بد جواب نداده و همه استعدادهای خوبی بودند امیدوارم در آینده هم اینگونه باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آرماندو» داستان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند،او در این مسیر درگیر موقعیت هایی جذاب و نفس گیر می شود…

armando4

تعدادی از عوامل این «آرماندو» عبارتند از: تهیه کننده : ایرج محمدى ،کارگردان : احسان عبدى پور،برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : سیامک مردانه،دستیار دوم کارگردان : جواد گنجى،منشى صحنه : گل کوشان،عکاس : هلیا رضایى،مدیر تولید : اصلان مرتضایى،مدیر تصویربردارى : علیرضا رجایى مقدم،مدیر صدابردارى : محمد شیوندى، طراحى چهره پردازى : محسن دارسنج،طراح صحنه : سهیل میرسپاسى،طراح لباس : سیما بابایى،مدیر تدارکات : مجتبى زندیه.

بازیگران : حمید آذرنگ،مرجانه گلچین،الیکا عبدالرزاقى،علیرضا استادى،على مسعودى،سحر ولدبیگى،على اوجى،فریبا طالبى،مجید پتکى،شهربانو موسوى.

سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول شبکه سه سیما است.


One thought on “ایرج محمدی: «آرماندو» نوعی رئالیسم جادویی است + عکس‌های اختصاصی”

  1. مجتبی امین سیچانی می‌گه:

    با سلام.
    خوبه که آقای ایرج محمدی چنین طرز فکری دارندو اگر جسارت نباشه امیدوارم با کمال صداقت این صحبت شده باشه. آقای عبدی پور جوان خوش فکر و با ذوقی هستن و توانستن با فیلم تنهای تنهای تنها خودشون را ثابت کنن در سینمای ایران .من برای این دو عزیز آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم چرا که میتوانند به کمک همدیگر کارهای بسیار خوبی تولید کنند. با تشکر

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>