سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب

حضور علیرضا زرین‌دست و حسین زندباف در «بازیگرالملک» قطعی شد

jamshid-mashayekhi

فیلم مستند سینمایی «بازیگرالملک» به کارگردانی علی رویین‌تن به زودی کلید می‌خورد.

فیلم مستند سینمایی «بازیگرالملک» به کارگردانی علی رویین‌تن به زودی کلید می‌خورد.

علی رویین‌تن کارگردان سینما، که از مدتی پیش در صدد ساخت فیلم بلند مستند «بازیگرالملک» بر اساس زندگی جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، است درباره وضعیت کنونی تولید این فیلم به سوره سینما گفت: از آنجا که مدت زیادی است که از زمان پروانه ساخت این فیلم می‌گذرد، ما برای تمدید مجوز این فیلم اقدام کرده‌ایم که با طی شدن مراحل اداری فیلم را به زودی در تهران کلید خواهیم زد.

کارگردان فیلم سینمایی «دل شکسته» ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده فیلمبرداری کلا در تهران انجام خواهد شد. در این مستند داستانی چند بازیگر سرشناس حضور دارند که به زودی اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: تاکنون حضور علیرضازرین دست به عنوان مدیرفیلمبرداری، حسین زندباف تدوینگر، مرتضی محمدیان برنامه ریز، حسین اسماعیلی دستیار کارگردان در این فیلم قطعی شده است و در اکثریت فیلم استاد جمشید مشایخی حضور خواهند داشت.

در این مستند سینمایی استاد جمشید مشایخی، با لحظه لحظه‌ زندگی هنری و اجتماعی گذشته‌ خویش، مواجهه ای متفاوت خواهد داشت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>