سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۵ در ۷:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

افتتاحیه ۸۵ میلیونی «ماجرای نیمروز»/ دیدار عوامل فیلم با مردم در سینماها

majeraye nimrooz

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» بهترین فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ، با اقبال خوب مخاطبان در اولین روز نمایش مواجه شد.

به گزارش سوره سینما ، فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش دفتر سیمای مهر درباره اقبال گسترده مخاطب در اولین روز نمایش فیلم (۲۵ اسفند) گفت: فیلم با اقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد و در اکثر سالن ها با فروش فوق العاده مواجه بودیم از جمله سینماهای چهارسو، کورش، ملت و آزادی در سانس فوق العاده فیلم به نمایش درآمد. هم اینک فیلم در تهران و شهرستان ۴۰ سالن سینما در اختیار دارد و اولین روز نمایش آن چهارشنبه (۲۵ اسفند) با فروش ۸۵ و ۵۰۰ هزار تومان مواجه شد.

وی درباره حضور عوامل سازنده فیلم در سالن‌های سینما گفت: امروز آقایان جواد عزتی، هادی حجازی فر (بازیگران)، محمد حسین مهدویان (کارگردان) و سید محمود رضوی (تهیه کننده) در ساعت ۱۹ در پردیس کورش حاضر می شوند تا در سانس ۲۰ و ۲۱ با مخاطبان دیدار مردمی داشته باشند. در ساعت ۲۲ در سینما آزادی حاضر می شوند تا برای سانس ۲۲:۴۰ با مخاطبان این سالن دیدار داشته باشند و در ساعت ۲۳ در پردیس ملت حضور دارند تا با مخاطبان برای سانس ۲۲:۴۵ دقیقه دیدار کنند.

بنابراین گزارش، بهترین فیلم از نگاه مخاطبان در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر با شروع خوب کار خود را آغاز کرد. فیلم در دوران دهه ۶۰ می گذرد . در خلاصه داستان آن آمده است در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می پردازند.

منبع: خبرگزاری فارس

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>