سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ اسفند ۱۳۹۵ در ۴:۲۵ ب.ظ چاپ مطلب

آرزوهای خوب برای سینمای ایران/ «حول حالنا الی احسن الحال»

havvel-halena

آرزو می‌کنیم چراغ سینماهای سراسر کشور روشن باشد، سالنی تعطیل نشود و شهری بدون سینما باقی نماند. آرزو می‌کنیم و بر سر سفره بهار می‌نشینیم: «حول حالنا الی احسن الحال»

سوره سینما – برای اهل سینما، بهمن ماه سال نو می‌شود. در جشنواره فیلم فجر و در هنگامه رسیدن و نرسیدن فیلم‌ها. در دل سرما و بارش برف و صف‌های طولانی که البته چند سال است کمتر به چشم می‌آید. با این همه نوروز، هم طعم و رنگ و بوی خودش را دارد. نوروز مثل یک سکانس تازه از راه می‌رسد و ما را به رویاها و آرزوهایمان پیوند می‌دهد.

هر سال با جمله «حول حالنا الی احسن الحال» چشم به روزگار می‌دوزیم تا حال همه ما، حال سینمای ما و سینماگرانمان بهتر شود و معمولا آخر سال، از آن همه رویا و آرزوی خیر، نصیبی نداشته‌ایم. یا دست کم هر سال که می‌گذرد آنچه به دست می آوریم کمتر از قبل است. در آستانه بهاری تازه، باز هم به روزهای بهتر می‌اندیشیم، به مدیرانی که دغدغه فرهنگ و هنر دارند، به سینماگرانی که منافع جمعی را قربانی اهداف و اغراض شخصی نمی‌کنند. آرزو می‌کنیم چراغ سینماهای سراسر کشور روشن باشد، سالنی تعطیل نشود و شهری بدون سینما باقی نماند. آرزو می‌کنیم و بر سر سفره بهار می‌نشینیم: «حول حالنا الی احسن الحال»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>