سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ فروردین ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

بازدید مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار»

divar be divar bs (1)

علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سوم سیما از پشت صحنه سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم بازدید کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه‌ای این پروژه، علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سوم سیما به همراه جمعی از مدیران این شبکه در یک روز برفی و بارانی با حضور در لوکیشن اصلی مجموعه تلویزیونی «دیوار به دیوار» با سامان مقدم کارگردان و حمید رحیمی نادی تهیه کننده این پروژه به گپ و گفت پرداخت.

پورمحمدی ضمن اعلام رضایت و استقبال مخاطبان از این مجموعه، از کارگردان، بازیگران و عوامل تولید و تهیه کننده این پروژه تشکر و قدردانی کرد.

روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال، اسماعیل زاده مدیر تامین برنامه و حاج حسینی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی شبکه سوم سیما نیز همراه با پورمحمدی در این مراسم حضور داشتند.

divar be divar bs (2)

پخش مجموعه «دیوار به دیوار» از ٣٠ اسفندماه به صورت روتین از شبکه سوم سیما آغاز شده و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است.

اسامی بازیگران این مجموعه به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: اشپیتیم آرفی، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، همایون ارشادی، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، سام نوری، مهوش وقاری.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>