سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۳ فروردین ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

تقدیر از یک انیمیشن در چهارمین جشنواره فیلم صنعتی

jashnvare-sanati

یک فیلم انیمیشن کوتاه از میان آثار رسیده به چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، اعضای هیات انتخاب بخش فیلم این جشنواره شامل علیرضا قاسم‌خان، مرتضی پایه‌شناس و مهرداد زاهدیان، ضمن بررسی همه انیمیشن‌های رسیده و با تاکید بر حضور آثار باکیفیت و مرتبط با موضوع جشنواره در بخش مسابقه، تنها پنج اثر را شایسته رقابت تشخیص دادند.

بر این اساس، شورای برگزاری جشنواره تصمیم گرفت که یکی از آثار با رای هیات داوران مورد تقدیر قرار گیرد.

اسامی انیمیشن‌های برگزیده بخش رقابتی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی عبارتند از:

امین و اکوان به کارگردانی زحل رضوی

انرژی خورشیدی به کارگردانی علی نیکوکار

بازتاب به کارگردانی جعفر صیادی

داستان تجاری‌سازی به کارگردانی حامد حیدری

زادگاه زندگی به کارگردانی علی نیکوکار

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌ماه به دبیری مسعود نجفی در عسلویه برگزار می‌شود. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری مراکز پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار است که عسلویه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و پتروشیمی خاورمیانه، میزبان برپایی یک رویداد سینمایی می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی برگزار می‌شود. چهارمین دوره این رویداد سینمایی با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>