سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۳:۴۷ ب.ظ چاپ مطلب

محمدحسین مهدویان: بازار فیلم جشنواره جهانی فرصت مناسبی برای معرفی آثار سینمای ایران است

mahdavian

محمدحسین مهدویان کارگردان «ماجرای نیمروز»٬ بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر را فرصت مناسبی برای معرفی و فروش فیلم‌های ایرانی به پخش‌کنندگان خارجی دانست.

به گزارش سوره سینما ، کارگردان جوان فیلم‌های «ایستاده در غبار» و «ماجرای نیمروز» در مورد بازار فیلم و حضور سینماگران دیگر کشورها در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: برگزاری جشنواره جهانی فرصت بسیار بی‌نظیری  برای سینماگران،  فیلمسازان و پخش‌کنندگان سینمای  ایران فراهم می‌کند تا بدون صرف هزینه بتوانند با سینمای دنیا ارتباط برقرار کرده و برای فیلم‌های ایرانی در خارج از کشور بازار مناسبی فراهم کنند.

این کارگردان جوان ادامه داد: در حاشیه جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توان با فیلمسازان دیگر کشورها ارتباط برقرار کرد و از تجربیات آنها  در فیلمسازی استفاده کرد.

مهدویان افزود: با حضور و پرزنت خوب در این جشنواره فیلمسازان می‌توانند امیدوار باشند٬ بدون حضور در جشنواره‌های خارجی فیلم‌هایشان را بی‌دردسر و بدون هزینه٬ در کشور خودمان به نمایندگان این جشنواره‌ها معرفی کنند.

او با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره زمینه مناسبی به منظور بازاریابی برای آثار سینماگران ایرانی در تهران فراهم می‌کند، گفت: امسال با حضور نمایندگان جشنواره‌های دیگر در جشنواره جهانی کار برای سینماگران راحت‌تر شده و می‌توان از این فرصت به‌دست آمده به خوبی استفاده کرد.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>