سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب

تقدیر از پدر صنعت ریخته‌گری در اختتامیه جشنواره فیلم صنعتی

haji-baba

استاد علی‌اصغر حاجی بابا، پدر صنعت ریخته‌گری و فروآلیاژها در ایران، در اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی تقدیر می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، از استادحاجی بابا به عنوان کارآفرین نخبه در حوزه صنعت یاد می‌شود. بخشی از تلاش و زندگی استاد حاجی بابا در مستند «پنبه تا آتش» از مجموعه مستند «کارستان» به تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب به تصویر کشیده شده است.

اختتامیه چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، یکشنبه ساعت ۱۱ صبح در تالار اجتماعات پتروشیمی مبین در عسلویه و با حضور سینماگران، اصحاب رسانه و مدیران صنعتی و فناوری برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، ۹ و ۱۰ اردیبهشت به دبیری مسعود نجفی در عسلویه برگزار می‌شود. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری شرکت‌های پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار است که عسلویه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و پتروشیمی خاورمیانه، میزبان برپایی یک رویداد سینمایی می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی برگزار می‌شود. چهارمین دوره این رویداد سینمایی با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>