سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

پوستر اصلی فیلم «برادرم خسرو» همزمان با اکران عمومی رونمایی شد

baradaram-khoro

پوستر اصلی فیلم سینمایی «برادرم خسرو» به کارگردانی احسان بیگلری و تهیه کنندگی سعید ملکان در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما ، «برادرم خسرو» نخستین ساخته بلند سینمایی احسان بیگلری از ۲۰ اریبهشت ماه در سرگروه کورش ،نمایش عمومی اش را آغاز خواهد کرد.همزمان با اکران عمومی،پوستر اصلی فیلم با طرحی از محمد روح الامین رونمایی شد.

این فیلم سینمایی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور داشت و نامزد دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی این جشنواره شد.«برادرم خسرو» توانست  توجه بسیاری ازمخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند ودر جشن انجمن منتقدان و نویسندگان نیز در پنج رشته نامزد دریافت جایزه شد و دیپلم افتخار بخش خلاقیت و استعداد درخشان را کسب کرد.

در خلاصه داستان «برادرم خسرو» به قلم احسان بیگلری و پریسا هاشم پور آمده است: خسرو که مبتلا به اختلال دوقطبی است باید مدتی را در خانه برادر بزرگتر خود سپری کند. شهاب حسینی، ناصر هاشمی،هنگامه قاضیانی،بیتا فرهی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

baradaram-khoro-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>