سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۱۷ ق.ظ چاپ مطلب

تجهیز کاتالوگ کاغذی جشنواره فیلم صنعتی به نمایش تصویری

jashnvare-sanati

نسخه کاغذی کاتالوگ چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی به امکان نمایش تصویری مجهز شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، کاتالوگ این جشنواره برای اولین بار به امکان نمایش تصویری مجهز شده است. در این کاتالوگ، خوانندگان از طریق نرم‌افزار ارزش افزوده «وینکر» و از روی گوشی موبایل می‌توانند با اسکن عکس فیلم مورد نظر، بخشی از آن را مشاهده کنند.

این امکان برای اولین بار است که روی کاتالوگ یک جشنواره سینمایی قابل دسترسی و اجرای صحیح است.

همچنین ویژه‌نامه دوم جشنواره نیز طی روزهای گذشته آماده و همزمان با کاتالوگ، پیش از آغاز جشنواره در اختیار تمامی میهمانان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، اپلیکیشن ارزش افزوده وینکر از طریق برنامه بازار قابل دانلود است.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، شنبه ۹ اردیبهشت به دبیری مسعود نجفی و با حضور سینماگران و اصحاب رسانه در عسلویه آغاز شد. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری مراکز پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار است که عسلویه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و پتروشیمی خاورمیانه، میزبان برپایی یک رویداد سینمایی می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی برگزار می‌شود. چهارمین دوره این رویداد سینمایی با شعار «روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی» برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>