سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۶ ق.ظ چاپ مطلب
همزمان با روز معلم؛

مرثیه ای بر نظام آموزشی کشور در «به اضافه مستند»

be-ezafe-mostanad

مستند «مرثیه ای برای یک رویا»، به مناسبت روز معلم با پخش از مجموعه «به اضافه مستند» در شبکه مستند رونمایی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما ، شانزدهمین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» با رونمایی تلویزیونی از مستند «مرثیه ای برای یک رویا» و در حضور علی عبدالعالی، عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت و عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش روی آنتن خواهد رفت.

این مستند حاصل تلاش یک ساله و ساعت ها مصاحبه با ده ها تن از دغدغه مندان تعلیم و تربیت کشور است که به موضوع نقد نظام آموزشی، سرگذشت مدارس استعدادهای درخشان و اتفاقات ناگوار چند سال اخیرِ “سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان” می پردازد.

«مرثیه ای برای یک رویا» از محصولات موسسه «سفیر فیلم» به کارگردانی صدرا علی بک و با هدایت علی شیرزادیان از معلمان مدرسه آینه ساخته شده است.

برنامه «به اضافه مستند» با اجرای علی صدری نیا، به تهیه کنندگی سید محمد حسین میری، کارگردانی محمدرضا رضاییان و سردبیری مهدی خانعلی زاده سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند روی آنتن می رود و چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ و جمعه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۱۳:۴۵ بازپخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>