سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

فرجی: هفته آینده برای اکران ماه رمضان به جمع بندی می‌رسیم/ طرح تشویقی برای فیلم‌ها

faraji

غلامرضا فرجی سخنگوی شواری صنفی نمایش از آخرین اطلاعات در خصوص چگونگی طرح اکران فیلم‌ها برای ماه رمضان خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش و مدیر امور سینمایی حوزه هنری در گفت و گو با سوره سینما در خصوص چگونگی اکران فیلم ها در ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد: هفته آینده در شورای صنفی نمایش در مورد زمان اکران فیلم ها و طرح اذان تا اذان و همچنین مبلغ بلیت سینماها در ایام ماه رمضان تصمیم گیری می‌کنیم و برنامه کلی ارائه می دهیم.

وی ادامه داد: اما آنچه که مسلم است اینکه طرح تشویقی برای فیلم هایی که در ماه رمضان اکران می شوند خواهیم داشت. به این صورت که فیلم هایی که در ماه رمضان اکران می شوند در صورت پر بودن کف فروش دو هفته نمایش آنها یک هفته محاسبه می شود تا به نوعی تشویق فیلم ها برای اکران در ماه رمضان  به حساب آید.

فرجی در مورد ادامه نمایش فیلم ها توضیح داد: ادامه نمایش فیلم ها تا ماه آینده بستگی به میزان فروششان دارد طبیعتا اگر نتوانند کف فروششان را پر کنند جایگزین می شوند و اکرانشان به ماه رمضان نمی رسد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>