سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

قدردانی رضا میرکریمی از حامیان و همراهان جشنواره جهانی فیلم فجر

mirkarimi

رضا میرکریمی دبیر سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر طی نامه‌های جداگانه‌ای از حامیان و مشارکت کنندگان در این جشنواره تشکر کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، میرکریمی با ارسال نامه هایی از ریاست فعلی سازمان سینمایی و ریاست سابق سازمان و مدیران و پرسنل این سازمان، همچنین مدیریت خانه سینما، مدیریت و پرسنل بنیاد سینمایی فارابی، مدیریت و پرسنل موسسه سینما شهر، مدیریت و پرسنل مجموعه چارسو و همچنین شرکت تراشه سبز و موسسه سینماشهر بابت حمایت و پشتیبانی از جشنواره قدردانی کرد.

میرکریمی در نامه به رئیس سازمان سینمایی نوشت: سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم به میزبانی هنرمندان و سینماگران کشورمان بنا به اظهار اغلب میهمانان داخلی و خارجی با خاطره حرفه ای و مثبت پایان یافت و این مهم انجام نشد مگر با حمایت و اعتماد آن سازمان بخصوص شخص جنابعالی و برادر ارجمندمان جناب آقای ایوبی.

بدینوسیله مراتب قدردانی خود را از این حمایت و همراهی اعلام می دارم . امیدوارم دست خدا بیش از پیش این جماعت را مورد عنایت قرار داده و اعتلای سینمای کشورمان از این مسیر توفیق یابد.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر اول تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۵ به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>