سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

ایام نیمه شعبان با ویژه برنامه­ های «مخاطب خاص»

MOKHATAB-E-KHAS

فصل دوم برنامه «مخاطب خاص» را در ایام نیمه شعبان به صورت مستقیم از شبکه سه­ سیما ببینید.

به گزارش سوره سینما ، ویژه­ برنامه­ های مخاطب خاص با اجرای «رسالت بوذری» و حضور کارشناس دینی «حجت ­الاسلام والمسلمین استاد سید مهدی میرباقری» زنده و مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. موضوع اصلی برنامه، «خانواده‌ی منتظر» خواهد بود که بر اساس آن، محورهای دیگر برنامه چیده شده و سؤالات مطرح شده در برنامه، مطابق با این موضوع خواهد بود.

چهارشنبه ۲۰اردی­بهشت­ حوالی ساعت ۲۲:۳۰

پنج شنبه ۲۱اردی­بهشت – شب نیمه شعبان- حوالی ساعت ۲۳:۳۰

و جمعه ۲۲اردی­بهشت­ حوالی ساعت ۱۱صبح

پخش آیتم­های تولیدی و اختصاصی مخاطب خاص، تصاویر آذین­بندی جشن­های شعبانیه و تصاویر زنده و مستقیم از کربلای معلی، به همراه گزارش­هایی از جانبازان و مادران شهدا از جمله­ی بخش­های تصویری جذابی است که در این برنامه خواهید دید.

قابل ذکر است فصل دوم «مخاطب خاص» همزمان با شب میلاد حضرت سیدالشهدا پخش خود را شروع کرد.

«مخاطب خاص»، هدیه‌ی مشترک گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما و تهیه‌کنندگی سازمان هنری‌رسانه‌ای اوج می‌باشد که از کربلای معلی، تقدیم نگاه شما خواهد شد.

مخاطبین محترم می­توانند برای دریافت فایل های صوتی، تصویری و اخبار و اطلاعات برنامه، ما را با این نشانی، در فضای مجازی دنبال کنند. @mokhatabtv3


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>