سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۱ ق.ظ چاپ مطلب

۲۴ با مطالب ویژه درباره «ملکه» منتشر شد

majaleh-24-40

شماره تازه ماهنامه سینمایی ۲۴ با انتشار مجموعه مطالبی درباره فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر منتشر شد.

شماره تازه ماهنامه سینمایی ۲۴ با انتشار مجموعه مطالبی درباره فیلم سینمایی «ملکه» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر منتشر شد.

سوره سینما- چهاردهمین شماره‌ی مجله‌‌ ۲۴ که شماره‌ پیاپی ۴۰ محسوب می‌شود با مجموعه مطالبی درباره‌ فیلم ملکه منتشر شد. گفتگو با محمدعلی باشه آهنگر کارگردان، علیرضا زرین‌دست مدیر فیلمبرداری و حمیدرضا آذرنگ بازیگر بخشی از این مطالب است. تصویر روی جلد این شماره به همین مناسبت به تصویری از حمیدرضا آذرنگ در ملکه اختصاص دارد.

پرونده‌ موضوع ماه این شماره به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری به رابطه‌ تلویزیون و انتخابات اختصاص یافته است. مروری بر تبلیغات تلویزیونی در انتخابات آمریکا، باید‌ها و نباید‌های ساختن یک فیلم تبلیغاتی، نگاهی به فیلم‌های تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری ایران از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۸، نظرسنجی از سینماگران و گفتگو با کمال تبریزی و مهدی فخیم‌زاده عناوین بخشی از مطالب این پرونده است.

در بخش سینمای ایران شماره‌ جدید مجله‌ ۲۴ به مناسبت اکران برف روی کاج‌ها مناظره‌ای میان سعید عقیقی و سعید قطبی‌زاده درباره‌ی نکات منفی و مثبت فیلم منتشر شده است. در این بخش از مجله پرونده‌ای هم درباره‌ی پردیس‌های سینمایی شهر تهران به چشم می‌خورد که معرفی پردیس‌های سینمایی، مطالعه‌ موردی پردیس ملت، گفتگو با هادی منبتی و یادداشتی از شهرام مکری بخشی از مطالب آن است.

24Mag-14

در بخش سینمای دنیای این شماره از ۲۴ علاوه بر معرفی و بررسی فیلم‌های روی پرده‌،‌ پرونده‌ای برای فیلم شکار توماس وینتربرگ منتشر شده است. در این پرونده می‌توانید خواننده‌ی گفت‌وگو‌هایی با وینتربرگ و مدز میکلسن و همچنین یادداشت‌هایی به قلم حسین معززی‌نیا و سعید قطبی‌زاده باشید. مرور فیلم‌های شاخص سال ۲۰۱۲ هم از دیگر مطالب صفحات سینمای دنیای این شماره از مجله است. در این بخش یادداشت‌هایی از یحیی نطنزی، آرش خوش‌خو و مسعود ثابتی درباره‌ فیلم‌های روبی اسپارکس، زندگی پای و هابیت: یک سفر غیرمنتظره منتشر شده است.

در بخش نوستالژی شماره‌ خرداد مجله‌ ۲۴ مطالبی درباره‌ موسیقی متن فیلم آبی کریستف کیشلوفسکی، کارنامه‌ بازیگری مارچلو ماسترویانی و یک سکانس از فیلم تلما و لوئیز به چشم می خورد. در این بخش از مجله فیلم آسانسور به سوی سکوی اعدام لوئی مال هم بازنگری شده که یادداشت‌هایی به قلم راجر ایبرت، ترنس رفرتی، کوثر آوینی و احسان خوش‌بخت بخشی از مطالب آن است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>