سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
سیامک شایقی به «سوره سینما» خبر داد:

«ماه در جنگل» ماه رمضان در گروه آزاد اکران می‌شود

mah-dar-jangal-1

سیامک شایقی کارگردان «ماه در جنگل» از اکران فیلمش در ماه مبارک رمضان خبر داد.

سیامک شایقی کارگردان فیلم «ماه در جنگل» در گفت و گو با سوره سینما بیان کرد: از سال گذشته در تلاش هستیم تا بتوانیم این فیلم را در سرگروه سینمایی نمایش دهیم؛ اما موفق نشدیم فرصت اکران خوبی برای این فیلم بگیریم .

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط فعلی اکران زمان خوبی نیست اما در هر صورت ممکن بود زمان بهتری برای اکران این فیلم مهیا نشود.

«ماه در جنگل» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی سیامک شایقی محصول سال ۹۴ است و فیلمبرداری این فیلم در حاشیه سد لفور (شیرگاه )انجام شده است.

mah-dar-jangal-2

لادن مستوفی، آزیتا حاجیان، مهتاج نجومی، فربد فرهنگ، کیانوش گرامی، مهسا طهماسبی، رزگار خاطری، کیوان زند، آرمان سلطان‌زاده و علی عظیمی بازیگران فیلم سینمایی «ماه در جنگل» هستند.

در خلاصه داستان فیلم ماه در جنگل آمده : آقامحرم، جنگلبان کارکشته‌ جنگل‌های (زیرآب) مازندران، توسط قاچاقچیان چوب به شدت مضروب شده و در بیمارستان بستری‌ است. یحیی پسر جوان آقامحرم، علیرغم آنکه تمایلی به ادامه‌ راه پدر نداشته، آقامحرم را با خود به کلبه‌ جنگلی می‌برد تا هم مراقبت از او را به عهده بگیرد و هم ناگزیر مراقبت از جنگل را، اما قاچاقچیان چوب اقدامات تخریبی‌شان را ادامه می‌دهند و یحیی پایداری‌اش را …

mah-dar-jangal-3

اولین رونمایی «ماه در جنگل» در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز انجام شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>