سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره عکاسی «ماسار»

masaar

مهلت ارسال آثار به اولین جشنواره ملی عکاسی با موبایل «ماسار» تا پایان خرداد ماه تمدید شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره عکاسی ماسار، مهلت ارسال آثار به اولین دوره از این جشنواره به دلیل تقاضای بالای مخاطبان و همچنین تاریخ برگزاری نمایشگاه جشنواره در فصل پاییز، تا پایان خرداد ماه تمدید شد. جشنواره ملی ماسار با هدف حفظ منابع طبیعی و میراث تاریخی کشور و همچنین در راستای فرهنگ بوم گردی پایدار؛ برگزار می شود.

این جشنواره در ۴ بخش، بوم‌گردی و طبیعت (کوه، دشت، چشمه و …)، میراث تاریخی ایران و گردشگری، نوروز؛ آئین‌ها و رسوم و بخش ویژه جشنواره با موضوع روستای قهرود از شرکت کنندگان آثار می پذیرد و شرکت در این جشنواره برای همه هنرمندان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر کشور آزاد است.

ارسال آثار به جشنواره صرفاً از طریق درگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.Qohrood.ir امکان پذیر است. همچنین نمایشگاه و آیین پایانی این جشنواره مهرماه سال ۹۶ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای دریافت متن کامل فراخوان و همچنین آئین نامه جشنواره ماسار به درگاه اینترنتی جشنواره مراجعه نمایند.

اولین جشنواره ملی «ماسار»  به دبیری مسعود مکاری و با مشارکت کانون دایره آبی دانشگاه تهران و کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان قهرود؛ و  همچنین با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>