سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۳۹۶ در ۵:۳۳ ب.ظ چاپ مطلب

قسمت اول مجله تصویری «قاب سینما» به شبکه نمایش خانگی آمد

ghabe cinema

اولین قسمت مجله تصویری «قاب سینما» با ادای احترام به علی معلم سینماگر و منتقد فقید به شبکه خانگی آمد.

به گزارش سوره سینما ، این مجله تصویری که در کنار وجه سرگرم کنندگی بار آموزشی هم دارد شامل بخشهای گوناگونی است؛ از گپ و گفت با هنرمندان تا نقد آثار نوستالژی، یک روز خصوصی با یک هنرمند و جایگاه عکس و تبلیغات در سینما.

برخی از چهره های سرشناس سینما و تلویزیون ایران در قسمت اول «قاب سینما» به ارائه نظرات خویش درباره سینما و حیطه تخصصی فعالیت خویش پرداخته‌اند. مهتاب کرامتی، رامبد جوان، جهانگیری کوثری، کارن همایونفر، مهران غفوریان، احمد مهرانفر، باران کوثری، سحر قریشی، پژمان جمشیدی، رامبد جوان، مجید صالحی و رضا داودنژاد  از جمله این چهره ها هستند.

امیرحسین شریفی تهیه‌کننده آثاری همچون «اشک سرما»، «ضیافت»، «سیب سرخ حوا» و «پری» در قسمت اول «قاب سینما» در کنار گفتگو درباره روند همکاری با کارگردانانی همچون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی به برخی از مهمترین پرسشها پیرامون زندگی شخصی و حرفه ایش پاسخ داده و از جمله درباره تصویری پرسش‌برانگیز مربوط به سه دهه قبل که او را در کنار شماری از کارگردانان سرشناس ایرانی نشان می‌دهد و همچنین ازدواج و زندگی با سارا صوفیانی بازیگر جوان توضیح داده است.

مرور حاشیه تا متن جشنواره فجر، نقد نوستالژیک «مادر» و مرور جایگاه عکس و تصویر در تبلیغات سینما از دیگر بخشهای قسمت اول «قاب سینما» است.

«قاب سینما» به کارگردانی شهاب کاظمی و میلاد معتمدی‌فر از طریق موسسه گلرنگ رسانه به شبکه خانگی عرضه شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>