سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

پروانه نمایش فیلم سینمایی «خانه کاغذی» صادر شد

khane-kaghazi

پروانه نمایش فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده روز گذشته سه شنبه ۹ خرداد صادر شد.

به گزارش سوره سینما، این فیلم سینمایی پیشتر در بخش جلوه‌گاه شرق جشنواره جهانی فجر به نمایش در آمده بود و مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفته بود.

‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی در خانه کاغذی به ایفای نقش می‌پردازند .تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند.

‎مهدی صباغ ‌زاده پس از چهار سال دوری از سینما «خانه کاغذی» را کارگردانی کرده است و  فیلم‌نامه آن را  خسرو نقیبی و علی مسعودی‌نیا براساس فیلم‌نامه‌ فصل سرد نوشته‌  مهدی صباغ‌زاده، حسن قلی‌زاده نوشتند ومدیریت فیلمبرداری آن بر عهده علیرضا زرین دست است.

در خط داستانی این فیلم سینمایی آمده : امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌  قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که او هم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده…


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>