سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
مهدی صباغ‌زاده در گفت وگو با «سوره سینما»:

اکران «خانه کاغذی» و «ایتالیا ایتالیا» به مهرماه موکول شد

sabagh-zadeh

به عقیده مهدی صباغ‌زاده کارگردان «خانه کاغذی» و تهیه کننده «ایتالیا ایتالیا» بهترین زمان برای اکران این فیلم‌ها مهرماه سال جاری است.

مهدی صباغ‌زاده کارگردان فیلم «خانه کاغذی» در گفت وگو با سوره سینما بهترین زمان برای اکران این فیلم را مهرماه دانست و گفت: با توجه به اینکه این فیلم از موضوع سیاسی اجتماعی برخوردار است ، هنرپیشه های خوب سینمای ایران در آن به ایفای نقش می پردازند به نظرم نظر مخاطب را در زمان نمایش به خود جلب می‌کند.

وی در خصوص فاصله چند ساله ای که بین ساخته هایش افتاده و فضای فیلم جدیدش گفت: «خانه کاغذی» را در تداوم  مسیر فیلم «خانه خلوت» ساختم. نمایش این فیلم در جشنواره جهانی فجر با استقبال خوبی همراه بود و قطعا در زمان اکران مخاطب خود را خواهد داشت.

‎پرویز پرستویی، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی در خانه کاغذی به ایفای نقش می‌پردازند .تینا پاکروان با مشارکت امیرحسین عبدالهی تهیه این فیلم را برعهده دارند.

«خانه کاغذی» اوائل خرداد پروانه نمایش خود را دریافت کرد .

همچنین تهیه کننده فیلم «ایتالیا ایتالیا» با توجه به اینکه پخش این فیلم را هم بر عهده دارد بیان کرد: پیشتر بنا بود «ایتالیا ایتالیا» را اکران دوم عید فطر به نمایش در آوریم اما با توجه به اینکه فیلم های زیادی قرار است در تابستان به نمایش در آید و همچنین فضای فیلم ترجیح دادیم «ایتالیا ایتالیا» را هم مهرماه اکران کنیم. مصلحت این فیلم اکران در پاییز است.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، همایون ارشادی، رضا سخایی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنا مهر اخلاقی، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر و رضا کوهستانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>