سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ تیر ۱۳۹۶ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

مستانه مهاجر و ارسلان امیرى در فیلم سینمایی «زالاوا»

zavala

ارسلان امیری فیلم سینمایی «زالاوا» را به تهیه‌کنندگی مستانه مهاجر جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «زالاوا»، این فیلم که اولین تجربه کارگردانی سینما برای ارسلان امیری است، چند روز قبل پروانه ساخت خود را دریافت کرد و پیش تولید آن رسما آغاز شد.

فیلمنامه «زالاوا» توسط ارسلان امیری، هومان فاضل و آیدا پناهنده به نگارش درآمده است و ماجراى رازآمیزى را روایت مى‌کند که در «زالاوا» مى‌گذرد. این فیلم پس از فیلم سینمایى «اسرافیل» دومین تجربه تهیه‌کنندگى مستانه مهاجر است.

بر اساس این گزارش، ارسلان امیری پیش از این به عنوان فیلمنامه‌نویس و تدوینگر در فیلم‌ تحسین شده «ناهید» به کارگردانی آیدا پناهنده و در نگارش فیلمنامه‌های سینمایی «اسرافیل» و «ویلایی‌ها» همکارى داشته است. او که فارغ‌التحصیل کارگردانى و ادبیات نمایشى است در سال‌هاى اخیر، تجربه کارگردانی، تدوین و نویسندگی فیلم‌هاى مستند و تلویزیونى را درکارنامه خود دارد.

«زالاوا» پس از «اسرافیل» دومین تجربه همکاری مشترک ارسلان امیری و مستانه مهاجر است که پس از پایان پیش تولید، جلوی دوربین می‌رود تا برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>