سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ تیر ۱۳۹۶ در ۵:۱۲ ب.ظ چاپ مطلب

مهدی قربانی بازیگر «بیست و یک روز بعد»: کار با کارگردان‌های خوش‌اخلاق را دوست دارم

mahdi-ghorbani-1

بازیگر نوجوان فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» گفت: دوست دارم همیشه با کارگردان‌های خوش اخلاق کار کنم، کار با آقایان روستایی و خردمندان خیلی خوب بود.

به گزارش سوره سینما ، فیلم «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان امشب در جشنواره به نمایش در می‌آید.

مهدی قربانی بازیگر نوجوان این فیلم که پیش‌تر نیز در فیلم سینمایی «ابد و یک روز» بازی کرده بود اظهار داشت: استقبال مردم در اولین اکران فجر خیلی خوب بود، فیلم خیلی مخاطب داشت اما چون روز آخر جشنواره افتاد به خوبی روزهای اول استقبال نشد، مسلما فیلمی که روز اول اکران می‌شود اقبال بیشتری از سایر فیلم‌ها دارد.

وی در ادامه گفت: این فیلم دومین کار سینمایی‌ام بود، نقش اصلی را در «بیست و یک روز بعد» داشتم خیلی هم به آن علاقه داشتم، چون ما با محمدرضا خردمندان دوست هستیم قبل از کار او را می شناختم و کارهایش را دنبال می‌کردم و اینکه وقتی سر کار رفتم می‌دانستم چه فیلمی قرار است کار بشود و الان هم خیلی رضایت دارم و کار کردن با خردمندان هم برایم خیلی خوب بود.

mahdi-ghorbani-3

قربانی با اشاره به اینکه نقش اصلی بودن هم حس خوب و هم بد داشت گفت:  بهرحال تمام گروه و بازیگران با نقش اصلی جلو می‌روند و رضایت همه عوامل از کار تو باید جلب شود و این کار سختی است، اما امتیازاتش هم زیاد بود.

وی گفت: من دو ماه برای کار تمرین کردم، حسین شریفی هم یک ماه تمرین کرد ما نقش‌هایمان جابه جا بود قرار بود نقش دیگری بازی کنم و بعد حسین شریفی آمد و یک قدری انتخاب بازیگر متفاوت شد.

قربانی درباره تأثیر خانواده در بازیگری بچه‌ها گفت: خانواده خیلی به من کمک کردند همین که تحمل می‌کنند و وقت و بی‌وقت بیرون هستم برایشان دشوار بود اما بهرحال تحمل می‌کردند. من خیلی کارم را دوست دارم و این دشواری‌ها برایم سخت نیست.

mahdi-ghorbani-2

وی درباره کار بعدی‌اش گفت: الان با آقای بهرام توکلی در حال کار هستم ،دو هفته دیگر پیش تولیدش شروع می شود کار ژانر بزرگسال است و درباره آن بعدا صحبت می‌کنم.

قربانی عنوان کرد که یک تئاتر هم یک هفته پیش «افرا» اجرا رفتیم که یک شب اجرا شد. ۵ نمایشنامه خوانی بود که یک شب اجرای ما هم انجام شد.

این بازیگر نوجوان توضیح داد: «ابد و یک روز» انقدر فروش رفت که خیلی خوشحال شدیم «بیست و یک روز» بعد هم مطمئن هستم که اقبال عموم را خواهد داشت. کلا کار با آقایان روستایی و خردمند هر دو خوب بود.

وی در پایان گفت: من با کارگردان‌های خوش اخلاق دوست دارم کار کنم، از بین بازیگرها هم دوباره دوست دارم با نوید محمدزاده کار کنم.

 

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>