سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۶ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
توسط سازمان سینمایی حوزه هنری صورت می‌گیرد ؛

برگزاری اردوی آموزشی یک هفته ای «زیبا کنار» در چهار رشته سینمایی

ordooye-filmsazi

اردوی آموزشی سازمان سینمایی حوزه هنری در چهار رشته فیلم نامه نویسی، کارگردانی، تدوین و فیلمبرداری از شنبه (۱۰ تیرماه) آغاز و تا آخر هفته در زیبا کنار برپا است. کامبوزیا پرتوی رشته فیلمنامه و کارگردانی، نازنین مفخم رشته تدوین و محمد آلادپوش رشته فیلمبرداری را آموزش می‌دهند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، مرکز توسعه هنرهای تصویری استان های سازمان سینمایی حوزه هنری به منظور کشف استعداد فیلمسازی جوانان مناطق مختلف کشور پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» را در استان های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل همزمان با دهه مبارک فجر سال گذشته برگزار کرد که در حال حاضر۱۰ استعداد منتخب این کارگاه ها در اردوی یک هفته ای زیبا کنار در حال پرورش و آموزش توسط اساتید مهمان هستند.

برپایه این خبر، اردوی آموزشی یک هفته ای به منظور آموزش و ایجاد هماهنگی میان ۱۰ استعداد منتخب برپاشده و قرار است در این اردو هر یک برای پرورش و هماهنگی برای ساخت فیلم مشترک با یکدیگر آموزش ببینند. در این راستا، این اردو میزبان ۳ استاد میهمان می باشد و قرار است این اساتید در رشته های مورد نظر به آموزش منتخبین بپردازند.

کامبوزیا پرتوی رشته فیلمنامه و کارگردانی، نازنین مفخم رشته تدوین و محمد آلادپوش رشته فیلمبرداری را آموزش می دهند.

لازم به یادآوری است افق نگاه پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» سازمان سینمایی حوزه هنری، رصد توانمندی‌ها، جذب فیلم‌سازان مستعد استان ها و کشف آثار جدید، استفاده از فرهنگ عامه، قصه های فولکلور و ظرفیت های هنری و هویت فرهنگی مناطق؛ گسترش ظرفیت‌های تولیدی استان‌ها، تمرکز زدایی از طریق توجه به قابلیت‌های نویسندگان و فیلم سازان استانی و ایجاد بسترهای آموزشی کاربردی در شناخت پتانسیل‌های فیلم سازی هر منطقه عنوان شده است.

پروژه «استعدادیابی و سوژه یابی کارگاهی» سازمان سینمایی حوزه هنری در مناطق و استان های دیگر استمرار می یابد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>