سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ تیر ۱۳۹۶ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

شاهد احمدلو با «کتک خور» به سینما بر می‌گردد

shahed-ahmadloo

شاهد احمد لو قصد دارد چهارمین فیلم سینمایی خود را با نام «کتک خور» مقابل دوربین ببرد.

به گزارش سوره سینما ، کارگردان آثاری هم چون  از «چند مى گیرى گریه کنى»، «اگه مى تونى منو بگیر» و «موش» قصد دارد جدیدترین فیلم سینمایی خود را با نام «کتک خور» با مضمون طنز اجتماعى بسازد.

احمد لو با بیان این که  فیلم نامه «کتک خور» بر اساس طرحى از خودش توسط هومان فاضل به رشته تحریر در آمده است گفت: اکنون فیلم نامه در حال بازنویسى است و آخرین مراحل نگارش نسخه نهایى در حال انجام است. تا آخر تیر ماه نگارش فیلم نامه به پایان مى رسد و از اوایل مرداد براى دریافت پروانه ساخت اقدام خواهیم کرد.

وی درباره داستان فیلم «کتک خور» عنوان کرد: فیلمم در مورد یک کتک خور قدیمى است که شانس و اقبال به او رو مى‌کند و  خیلى زود به یک کتک زن تبدیل مى شود.

احمد لو به تهیه کنندگی فیلمش توسط سعید سعدى اشاره کرد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزى هاى اولیه که با سعید سعدى داشتیم «کتک خور» بعد از گرفتن پروانه ساخت از وزارت ارشاد ، وارد مرحله اصلى پیش تولید در مرداد ماه شده و اواسط  شهریور ماه  فیلمبردارى آن شروع خواهد شد.

وی با بیان این که ساخت فیلم «کتک خور» از دغذغه هاى دو سه سال اخیر من است، ادامه داد: بعد از گذشت ۲ سال اکنون وارد مرحله جدى براى تولید و ساخت شده ام و همزمان با اقدام براى پروانه وارد مرحله اولیه پیش تولید خواهیم شد.

وی در ادامه سخنانش درباره دغدغه ساخت فیلم جدیدش توضیح داد: این همان فیلمى است که سال ها براى ساخت آن صبر کردم، کار کردم ، تجربه کردم تا بتوانم بالاخره مهم ترین گام سینمایى خودم را بردارم و فیلمى در حد همان انتظاراتى که از من مى رفت بسازم.

احمد لو افزود: دورخیز و سکوت چند ساله من براى ساخت «کتک خور»، آیینه تمام قد دوران کارى ام از سرب تاکنون خواهد بود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>