سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۶ در ۲:۰۷ ب.ظ چاپ مطلب
«به اضافه مستند» پخش و نقد می‌کند:

مصاحبه با حجت الاسلام روحانی و مرحوم هاشمی رفسنجانی در مستند «اتاق جنگ»

be-ezafe-mostanad

مستند «اتاق جنگ» ساخته مصطفی حریری در قالب برنامه «به اضافه مستند» در شبکه مستند پخش و بررسی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، در این مستند به کارگردانی مصطفی حریری، مصاحبه هایی با موضوع جنگ تحمیلی با حجت الاسلام حسن روحانی، مرحوم هاشمی رفسنجانی، محسن رضایی و… صورت گرفته است.

«به اضافه مستند» که هر هفته سه شنبه ها روی آنتن می رود، در بخش گفتگوی این هفته میزبان جعفر شیرعلی نیا نویسنده کتاب «اکبر هاشمی رفسنجانی» و کامران غضنفری نویسنده کتاب «راز قطعنامه» خواهد بود.

«اتاق جنگ» از روند سیاست گذاری جنگ از منظر طراحان دفاع در برابر عراق روایتی را ارائه می دهد که به گفته سازندگان می‌کوشد بدون موضع گیری و صرفا با نگاه یک ناظر بیرونی اتفاقات مهمی را که در جریان سیاستگذاری دفاع ایران در برابر عراق در حدود هشت سال رقم خورد مرور کند.

«به اضافه مستند» با اجرای علی صدری نیا، به تهیه کنندگی سید محمد حسین میری، کارگردانی محمدرضا رضاییان و سردبیری مهدی خانعلی زاده سه شنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۲۱ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و چهارشنبه ۲۸ تیر ساعت ۹:۳۰ و جمعه ۳۰ تیر ساعت ۱۴ بازپخش می شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>