سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

دکتر محمدحسین محمدزاده دبیر شورای معارف سیما شد

mohamadzade

دکتر میرباقری معاون رییس سازمان در امور سیما، با هدف انسجام بخشی به فعالیت های معارفی شبکه های تلویزیونی در حکمی دکتر محمدحسین محمدزاده را به سمت دبیر شورای معارف سیما منصوب کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ دکتر مرتضی میرباقری معاون سیما، در حکم خود خواستار اهتمام شورای معارف سیما در انسجام بخشی تولیدات معارفی تلویزیون و تشکیل مستمر جلسات شورای معارف سیما شد.

معاون سیما در این حکم حفظ و ارتقای جایگاه مرجعیت سیما در حوزه فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی با بهره گیری از علما، روحانیت معظم و کارشناسان زبده معارفی و رسانه ای را از اولویت های این شورا توصیف کرده و خواستار تحلیل و بررسی گزارش های جامع نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملکرد شبکه ها در حوزه های معارفی شد.

بررسی اولویت های محتوایی برنامه ها در مناسبت های مذهبی، هماهنگ با سیاست های ابلاغی معاونت از دیگر موضوعاتی است، که در این حکم به آن اشاره شده است.

همچنین توجه به ایده های نو و خلاقانه به برنامه های معارفی و عمق بخشی به آنها ذیل گفتمان ایمان روشن بینانه، کمک به استخدام ظرفیت رسانه های نوین و فضای مجازی برای نشر و بازنشر تولیدات معارفی سیما از برنامه های دیگری است که دکتر میرباقری بر آن تاکید کرده است.

برنامه ریزی منسجم، فعال و هدفمند برای حضور سخنرانان و کارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ارتباط های مستقیم با اماکن متبرکه و ایجاد هماهنگی و انسجام بین واحدهای ستادی مرتبط سازمان با شبکه ها و مراکز تولیدی سیما نکاتی دیگری است که به آن توجه شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>