سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱ مرداد ۱۳۹۶ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمود دینی با فیلم سینمایی «گروگان» به سینماها می‌آید

mahmood-dini

محمود دینی با ساخت فیلم سینمایی اکشن-حادثه‌ای «گروگان» با مشارکت یک کمپانی کانادایی به سینماها می‌آید.

به گزارش سوره سینما، محمود دینی به تازگی پروانه ساخت «گروگان» را دریافت کرده و قصد دارد نیمه ابتدایی سال فیلم را کلید بزند.

«گروگان» همان طور که از نامش هم برمی‌آید ماجرای یک گروگان‌گیری را روایت می‌کند و سناریوی آن برآمده از یک ماجرای واقعی است که اخیرا در جنوب ایران رخ داد؛ ماجرای یک گروگان‌گیری که ریشه‌های آن به یکی از کشورهای همسایه می‌رسید و در واکنش به آن حضور یک گروه ویژه برای ضربه زدن به گروگان‌گیران رخ داد.

به تازگی پیش تولید «گروگان» آغاز شده و از آنجا که زمینه حادثه ای کار نیازمند طراحی نماهای اکشن است کمپانی کانادایی «لورنزو سی.جی مدیا» به عنوان طراح و مجری جلوه‌های ویژه در پروژه همکاری خواهد داشت.

«گروگان» هفت کاراکتر اصلی دارد که برای این کاراکترها ترکیبی از بازیگران حرفه‌ای و چهره‌های نوجوی بازیگری درنظر گرفته خواهد شد.

تهیه‌کنندگی «گروگان» را محمود دینی در موسسه یاسین‌فیلم برعهده دارد و فیلم کاملا در بخش خصوصی تولید خواهد شد و تولید طوری پیش خواهد رفت که رونمایی در جشنواره سی و ششم فجر انجام شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>