سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

روزهای پایانی تصویربرداری سریال «آرماندو» + عکس‌های جدید

armando1

تصویربرداری سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی هفته آینده تمام می‌شود.

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور به سوره سینما گفت: روزهای پایانی ضبط سریال را پشت سر می گذاریم و این روزها در شهرک غزالی به اتفاق تیم بازیگران این سریال در حال تصویربرداری قسمت های پایانی کار هستیم.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان روزهای آینده در سطح شهر و میدان محسنی هم برای تصویربرداری خواهیم رفت و چند سکانس را هم در یک بیمارستان ضبط می کنیم.

armando2

محمدی با اشاره به اینکه  تاکنون تدوین ده قسمت این مجموعه به پایان رسیده و تدوین آن همچنان ادامه دارد در مورد زمان پخش این سریال گفت: بر اساس سیاست های تلویزیون قرار است این مجموعه نوروز ۹۷ از تلویزیون پخش شود.

تصویربرداری سریال «آرماندو» سال گذشته پانزدهم اسفند در استان البرز آغاز شد و سپس در لوکیشن هایی چون خیابان دارآباد و میرداماد تهران، بیمارستان و… ادامه پیدا کرد تا اینکه در حال حاضر در شهرک سینمایی غزالی دنبال می‌شود.

armando3

تدوین این سریال هم همزمان توسط امین عابدی انجام می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آرماندو» داستان پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود…

armando4

تعدادی از عوامل این سریال عبارتند از: تهیه کننده : ایرج محمدى، کارگردان : احسان عبدى پور، نویسندگان : امیر طاهرى، عباس نعمتى و صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : سیامک مردانه، گروه کارگردانى : جواد گنجى، منشى صحنه : گل کوشان، عکاس : هلیا رضایى، مدیر تولید : اصلان مرتضایى، مدیر تصویربردارى : علیرضا رجایى مقدم، مدیر صدابردارى : محمد شیوندى، تدوین : امین عابدى، طراحى چهره پردازى : محسن دارسنج، طراح صحنه : سهیل میرسپاسى، طراح لباس : سیما بابایى، مدیر تدارکات : مجتبى زندیه.

armando5

armando6

armando7


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>