سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۲:۱۴ ب.ظ چاپ مطلب
تولید ارزان یا پروژه‌های میلیاردی؟

احمدی: تولید فیلم‌ کم‌ هزینه نیاز امروز سینمای ایران است

Mohamad-Ahmadi1

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» تولید فیلم‌های ارزان قیمت به واسطه استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه را یکی از نیازهای سینمای امروز دانست

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «گهواره‌ای برای مادر» تولید فیلم‌های ارزان قیمت به واسطه استفاده از نیروهای جوان و باانگیزه را یکی از نیازهای سینمای امروز دانست.
محمد احمدی تهیه‌کننده سینما، درباره اهمیت پرداختن سینما به تولید فیلم‌های کم خرج و حمایت از نیروهای جوان به سوره سینما گفت: ازآنجا که من اغلب با کارگردانان فیلم اول یا دوم به عنوان تهیه کننده کار کرده‌ام به این نتیجه رسیده‌ام که برای تولید فیلم‌های لوباجت اینگونه کارگردانان مناسب‌ترهستند. چرا که با انگیزه بیشتری کارمی‌کنند ودرک بیشتری از شرایط تولید فیلم های کم خرج را دارند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لطفا مزاحم نشوید» افزود: پرداختن به نیروهای جوان در سینما از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد بااستعداد می‌توانند فکرهای جدیدی در سینما اضافه کنند و حرف‌های تازه برای گفتن داشته باشند. تولید فیلم های کم خرج با نیروهای جوان و با استعداد میسر می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «حریم» ادامه داد: سینما به تولید فیلم‌های پرخرج هم نیاز دارد، اما به شرطی که با این هزینه‌ها به موضوعات فاخر پرداخته شود نه تنها به لحاظ هزینه‌ای فاخر باشند. نگاه کارشناسانه برای تایین گروهی که قرار است بودجه میلیاردی برای ساخت یک فیلم سینمایی در اختیارش قرار بگیرد بسیارمهم است.

احمدی‌ گفت: حالا که سینمای ایران دچار ریزش مخاطب شده است قدرت ریسک‌پذیری تهیه‌کنندگان پایین آمده و بخش خصوصی به هیچ عنوان توانایی پرداختن به پروژه‌های سنگین را ندارد. از این رو سعی می‌کند با نگاه دقیق‌تری به صرف هزینه‌ها بپردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>