سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
معینی‌بخش معاون مالی و اداری حوزه هنری:

بروجرد قطب فرهنگی غرب کشور/ نوسازی و تعویض صندلی‌های سینما «فلسطین» بروجرد انجام می‌شود

moein-bakhsh

علیرضا معینی‌بخش معاون مالی و اداری حوزه هنری گفت: نوسازی و تعویض صندلی های سینما «فلسطین» انجام می‌شود و هدف ما از سفر به بروجرد این است که اتفاق خوبی رخ دهد.

به گزارش سوره سینما ، معاون مالی و اداری حوزه هنری کشور بعد از بازدید از سینما «فلسطین» بروجرد در جلسه ای که در فرمانداری برگزار شد گفت: بروجرد را قطب فرهنگی غرب کشور می دانیم و متاثر هستیم چرا در این سالها بروجرد آنگونه که باید در بخش فرهنگ رشد نکرده و نیاز است اقداماتی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد امروز سینمای یکهزار صندلی در شهرها پاسخگو نیست و می توان این سالن را به چند سالن ۳۰۰نفره تبدیل کرد و با این اقدام چند فیلم همزمان اکران می شود و صندلیها خالی نمی‌ماند.

معینی‌بخش اظهار داشت: تعویض صندلیهای سینما «فلسطین» بروجرد مطلوب مردم بروجرد نیست و اگر هم تعویض صورت گیرد.مشکلاتی در سقف و کف سینما وجود دارد و با توجه به این که بودجه عمرانی نداریم اما تلاش می کنیم تعویض صندلیهای سینما «فلسطین» بروجرد صورت گیرد.

به گفته وی با ورود به این سینما وضعیت خوبی دیده نشد و تمایل داریم تا این سینما هم مانند سایر سینماهای بزرگ کشور تغییر یابد که هدف ما از سفر به بروجرد تشریفاتی نیست بلکه هدف این است تا اتفاقی خوب در این شهر رخ دهد.

معاون مالی و اداری حوزه هنری تصریح کرد: سالانه ۴۰میلیارد تومان به وزرات ارشاد جهت بازسازی سینماها داده می‌شود و می توان از این هزینه استفاده کرد.

وی افزود: تعویض صندلی های سینما «فلسطین» بروجرد و یک بازسازی مطلوب در دستور کار قرار می گیرد که به زودی این اقدامات انجام خواهد شد.

منبع: سفیر افلاک


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>