سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۷ مرداد ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

آنونس فیلم سینمایی «فصل نرگس» در آستانه اکران رونمایی شد

fasle-narges

آنونس فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی یک روز مانده به اکران رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم،«فصل نرگس» به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت از فردا چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه اکران خود را در گروه سینمایی استقلال آغاز می کند.

این فیلم در ژانر اجتماعی با نگاهی انسان دوستانه ، قصه ای امید بخش را به شیوه ای متفاوت روایت می کند. فیلم روایت عاشقانه ای از زندگی آدمهای معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خود محوری دارد، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع دوستی را به درستی درک می کنند.

«فصل نرگس» با شعار «تو ارزش روزهای زندگی رو به اندازه من نمی دونی» ، اثری پربازیگر است و لوکیشن های متعددی دارد که از جنوبی ترین نقطه تهران تا شمالی ترین منطقه پایتخت را به تصویر کشیده است .

یکتا ناصر ، ریما رامین فر ، امیر آقایی ، پژمان بازغی ، شایسته ایرانی ، محمدرضا هدایتی ، صالح میرزاآقایی ، شیرین اسماعیلی ، شبنم گودرزی و گوهر خیراندیش ترکیب بازیگران فیلم فصل نرگس را تشکیل می دهند.

آنونس فیلم سینمایی«فصل نرگس» توسط حسن ایوبی و با گفتار متن محمدرضا دلپاک ساخته شده است.

پخش فیلم سینمایی «فصل نرگس» با موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

لینک دانلود: آنونس فیلم سینمایی «فصل نرگس»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>