سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ مرداد ۱۳۹۶ در ۲:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب
در آستانه بزرگداشت استاد مجيد انتظامی در حوزه هنری ؛

کیوان کیارس: مجید انتظامی مایه فخر سینمای ایران است

keyvan-kiaras

کیوان کیارس آهنگساز و نوازنده معتقد است: مجید انتظامی شخصیت والایی دارد و باعث افتخار سینمای ایران است.

کیوان کیارس آهنگساز و نوازنده در مورد اهمیت جایگاه ساخته‌های مجید انتظامی به سوره سینما گفت: طی این سالها شانس همکاری با مجید انتظامی را نداشتم اما بی شک ایشان یکی از بهترین آهنگسازهای سینمای ایران و باعث افتخار همه اهالی سینما هستند.

وی  با اشاره به آهنگ های ساخته شده توسط این هنرمند گفت: اوائل دهه هشتاد برای افتتاحیه جشنواره فیلم فجر کلیپی توسط مرحوم رسام و بیژن بیرنگ ساخته شد با قطعه ای  توسط من و آقای عصار به عنوان خواننده با ما همکاری داشت . نکته مهم تصاویر این کلیپ بود که برگرفته از تصاویر فیلم «روز واقعه» بود و تنها نقطه مشترک همکاری من با آقای انتظامی این کلیپ بود که برایم ارزشمند است.

کیارس به صحبت هایش افزود: بی شک آقای مجید انتظامی مایه فخر سینمای ایران هستند ،خانواده هنرمند و شریف وی  همینطور خودشان که انسان بسیار والایی هستند به هر صورت ایشان را تحسین می کنم.

سازمان سینمایی حوزه هنری در نظر دارد بزرگداشت استاد مجید انتظامی را سه شنبه ۲۴ مردادماه با حضور هنرمندان، سینماگران، مدیران فرهنگی و اهالی رسانه در تالار سوره حوزه هنری برگزارکند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>