سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ مرداد ۱۳۹۶ در ۴:۰۵ ب.ظ چاپ مطلب

تصویربرداری سریال «پاهای بی‌قرار» با حضور مدیر شبکه پنج سیما آغاز شد

pahaye-bigharar

تصویربرداری سریال «پاهای بی قرار» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی با حضور مدیر شبکه پنج سیما آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه با حضور مدیر شبکه پنج سیما و اصحاب رسانه در شهرک سینمایی غزالی کلید زده شد.

مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج سیما در ابتدای نشست با عوامل سریال از اهتمام شبکه پنج در تولید سریال های نمایشی سخن گفت.

وی با اشاره به وقفه تولید مجموعه های نمایشی شبکه پنج سیما در چند سال اخیر اضافه کرد: اصولا تولید مجموعه های نمایشی تاریخی از نظر محتوا و شکل کاری دشوار است.

مدیر شبکه پنج تحقیق و پژوهش را از اصلی ترین نیازهای کارهای تاریخی دانست و اضافه کرد: کارهایی که بستری از زمان را پوشش می دهند نیازمند وسواس ودقت زیادی هستند و ورود به این عرصه جسارت زیادی نیاز دارد.

وی با قدردانی از عوامل تولید و بازیگران این مجموعه افزود: چهره هایی را پشت و مقابل دوربین می بینیم که باعث دلگرمی هستند و انتظار داریم با چنین تیم منسجمی کار با اقبال مخاطب مواجه شود.

گفتنی است، «پاهای بی قرار» در سه فصل زمان حال و گذشته تولید خواهد شد. فصل اول و سوم زمان حال و فصل دوم را زمان گذشته شامل می‌شوند که البته در نسخه نهایی و تدوین شده مخاطب با سریالی ۶۰ قسمتی مواجه خواهد شد که تلفیقی از این سه فصل هستند.

فصل دوم از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

مسعود رایگان، پانته آ بهرام، حمید گودرزی، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، لیندا کیانی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور بازیگران اصلی سریال «پاهای بی قرار» هستند.

«پاهای بی قرار» ملودرامی خانوادگی است که به قلم مهدی محمدنژادیان و بابک کایدان برای شبکه پنج سیما تولید خواهد شد. این سریال داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

از دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از: مجید موثق سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی، بهاره حسینی منشی صحنه، محمد افسری مدیر تصویربرداری، آرتا ماهان طراح گریم، وحید دوزنده مدیر صدابرداری و فرهاد عزیزی فرد طراح صحنه.

مجموعه تلویزیونی «پاهای بی‌قرار» برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>