سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۶ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمدهادی ایازی: جشنواره سلامت سینماگران را به تولید آثار سلامت‌محور ترغیب می‌کند

ayazi

محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: برگزاری جشنواره سلامت باعث ترغیب سینماگران برای ساخت فیلم های بهتر و جذابتر با موضوع سلامت است.

به گزارش سوره سینما، دکتر محمدهادی ایازی رئیس دومین جشنواره فیلم سلامت در دومین روز از جشنواره فیلم سلامت با حضور در پردیس چارسو از بخش‌های مختلف جشنواره بازدید کرد.

ایازی درباره دلایل استقبال مردم از دومین دوره جشنواره فیلم سلامت، گفت: سینما به دلیل فراگیری و موضوع سلامت که عموم مردم با آن در ارتباط هستند، دو دلیل اصلی استقبال مخاطبان از جشنواره سلامت است.

وی با اشاره به اینکه اهمیت موضوع سلامت و سینما باعث شده جشنواره نوپای سلامت مورد توجه قرار گیرد، افزود: استمرار در برگزاری جشنواره سلامت باعث باشکوه برگزار شدن آن در سال های آینده و آگاهی بهتر مردم از سلامت اجتماعی همچنین ساخت فیلم های زیادی در حوزه سلامت خواهیم شد.

رئیس دومین جشنواره فیلم سلامت تاکید کرد: برگزاری جشنواره باعث ترغیب سینماگران برای ساخت فیلم های بهتر و جذابتر با موضوع سلامت است.

دکتر ایازی با اشاره به اینکه باید به برگزار کنندگان این جشنواره به دلیل کیفیت خوب برگزاری این رویداد تبریک گفت، خاطرنشان کرد: در اختتامیه نخستین دوره جشنواره اعلام کردیم می خواهیم جشنواره را در سال‌های بعد نیز ادامه دهیم هر چند برخی عنوان می کردند در ایران جشنواره زدگی وجود دارد.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در آستانه برگزاری دومین دوره جشنواره هم معضلاتی بود اما همزمان رای اعتماد وزرا در مجلس این جشنواره برگزار شد، گفت: خوشحالم که به همت دکتر ابراهیم داروغه زاده و همکارانش دومین دوره جشنواره سلامت نیز با صلابت در حال برگزاری است و امیدوارم با استمرار جشنواره سلامت بتوان پیام سلامت را به درستی در جامعه ترویج داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>