سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۶ در ۱:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

ارسال ۲۸۲ اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره حسنات

hasanat7

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان گفت: تاکنون ۲۸۲ اثر برای شرکت در هفتمین جشنواره حسنات ارسال شده است.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، رسول صدرعاملی با اشاره به اینکه فر اخوان هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان از نیمه مرداد ماه سال جاری به صورت عمومی اعلام شده است، اظهار داشت: استقبال هنرمندان از این فراخوان تاکنون قابل توجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون  اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات ارسال شده است، تصریح کرد:  ۱۳۴ اثر در بخش داستانی، ۸۶ اثر در بخش مستند، ۴۰ اثر در بخش فیلم‌نامه و ۲۲ اثر در بخش انیمیشن برای این جشنواره ارسال شده است.

دبیر هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات  با اشاره به اینکه این تعداد اثر توسط بیش از ۱۷۰ هنرمند به دبیرخانه جشنواره هفتم ارسال شده است، ابراز داشت: هنرمندان ۵۳ شهر تاکنون برای این جشنواره اثر ارسال کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین جشنواره حسنات نیمه مهر ماه اعلام شده است، گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس hasanatfilm.ir اطلاعات لازم در خصوص شرایط ثبت‌ آثار در این جشنواره را دریافت کنند.

گفتنی است هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ۱۱ تا ۱۴ اسفند ماه و همزمان با هفته احسان و نیکوکاری برگزار خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>