سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۲ در ۹:۱۶ ق.ظ چاپ مطلب
حدیث فولادوند:

از سینمای طنز فاصله گرفته‌ام/ آرزوی همکاری دوباره با میرباقری

hadis-fooladvand

حدیث فولادوند در مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش فوزیه یکی از همسران محمدرضا پهلوی را بازی می‌کند.

حدیث فولادوند در مجموعه «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی نقش فوزیه یکی از همسران محمدرضا پهلوی را بازی می‌کند.

حدیث فولادوند بازیگر تلویزیون و سینما درباره فعالیت‌های این روزهایش به سوره سینما گفت: مشغول بازی در سریال «معمای شاه» هستم. نقش فوزیه همسر شاه را بازی می‌کنم.

فولادوند که در آخرین تجربه سینمایی‌اش به سراغ نقشی فانتزی در «تتل و راز صندوقچه» رفته بود در‌ این باره توضیح داد: علاوه بر فیلمنامه خوب، نوستالژی داستان «تتل و راز صندوقچه»، یادآوری خاطرات کودکی و تجربه فضای جدید انگیزه حضورم در این فیلم شد.

بازیگر «معصومیت از دست رفته» گفت: این داستان برای همه ما نوستالژی دارد و یادآور دوران کودکی است. فکر می‌کنم من و آدم‌های بزرگسال از شنیدن داستان‌های کودکی در قالب فیلم استقبال می‌کنیم. مردم دوست دارند فیلمی از قصه‌های کودکی‌شان ببینند. تست نهایی گریم ما چیزی نبود که در فضای مجازی دیدیم. گریم نهایی ما با عکسی که از بازیگران «تتل و راز صندوقچه» منتشر شد کمی متفاوت و بهتر بود.

فولادوند درباره تجربه همکاری‌اش با داوود میرباقری گفت: در چند پروژه با آقای میرباقری همکاری داشتم و فکر می‌کنم اگر بخواهم یکی از بهترین کارگردانانی که با آنها کار کردم نام ببرم حتما آقای میرباقری را نام می‌برم. ایشان به بازیگر خیلی اهمیت می‌دهند. از کار کردن با او لذت می‌برم و آرزو می‌کنم دوباره فرصت همکاری با میرباقری برایم فراهم شود.

بازیگر «مختارنامه» درباره تجربه نویسندگی، کارگردانی و یا تهیه‌کنندگی گفت: قطعا آدم به تجربه فضاهای دیگری غیر از بازیگری فکر می‌کند. من هم فکرهایی داشته‌ام. در حوزه نویسندگی فعالیت‌هایی داشته‌ام شاید در آینده بخواهم که آنها را منتشر کنم. به تهیه‌کنندگی هم فکر کرده‌ام.

این بازیگر درباره فصلی که تمرکزش بازی در فیلم‌های کمدی بود گفت: اینکه چرا به سراغ تجربه طنز رفتم میل تجربه ژانرهای مختلف بود. ولی از جایی به بعد کیفیت فیلم‌ها از ادامه فعالیت در فضای طنز منصرفم کرد. دیدم که طنز برخی فیلم‌ها واقعی و استاندارد نیست. به همین دلیل چند سالی است که از این تجربه‌ها دوری کرده‌ام و فاصله گرفته‌ام.

فولادوند درباره تجربه‌اش در دنیای تئاتر گفت: سال گذشته بازی در نمایشی به کارگردانی اعظم بروجردی را تجربه کردم. حدود سه ماه تمرین کردیم، داشتیم برای اجرا در جشنواره تئاتر فجر آماده می‌شدیم و بازبینی هم انجام شد ولی به دلیل فرصتی که «معمای شاه» از من گرفت نتوانستم همکاری‌ام با این گروه تئاتری را ادامه بدهم. «معمای شاه» سریال سنگین و زمان‌بری است و نمی‌توانستم هم سر تمرین تئاتر باشم هم این سریال.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>