سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
هنرمندان و انتظار از دولت آینده/

مهام: مدیران فرهنگی سره از ناسره تشخیص دهند/ می‌شود با پول تهیه‌کننده شد

mehran-maham

مهران مهام از به حاشیه رفتن تهیه‌کنندگان مجرب تلویزیون به خاطر ورود افرادی که صرفا سرمایه‌دار بوده‌اند، گلایه کرد.

مهران مهام از به حاشیه رفتن تهیه کنندگان مجرب تلویزیون به خاطر ورود افرادی که صرفا سرمایه‌دار بوده‌اند، گلایه کرد.

مهام درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: هیچ خبری نیست! در رکود کامل به سر می بریم. سازمان بودجه ندارد و سایر همکاران من هم پروژه خاصی در دست ندارند.

وی درباره دلایل این رکود کاری اضافه کرد: از نظر من آنطور که باید و شاید مجموعه های فعلی با استقبال مخاطب رو به رو نشده است. همه این مشکلات از مسائل مالی ناشی می شود و قطع به یقین نمی توان تاثیر بودجه را در کیفیت تنزل یافته سریال ها نادیده گرفت. وقتی اقساط با تاخیر فراوان پرداخت و تولید بسیاری از پروژه‌ها تنها به خاطر پول بارها متوقف می‌شود انگیزه از بین می‌رود. امروز فردی به صرف پولدار بودن به تهیه کنندگی مشغول می شود و بدتر از آن تهیه کنندگان واقعی تنها یک نقش مشارکتی پیدا می‌کنند که در شأن آنان نیست.

مهران مهام  درباره غیبت طولانی مجموعه های روتین طنز در تلویزیون افزود: مدت هاست که تلویزیون سریال های روتین طنز نداشته ، چون نمی تواند برای ۹۰ شب از یک تیم حرفه ای حمایت مالی داشته باشد. به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو امیدوار هستم و این احساس همه ماست. البته می دانم که اقتصاد مقوله ای نیست که یک شبه درست شود، اما به هر حال باید به تغییردل بست و ان شاء الله فرجی خواهد شد.

این تهیه کننده تلویزیون درباره انتظار خود از دولت آینده گفت: به نظرم مدیران فرهنگی آینده باید سره را از ناسره تشخیص دهند. کسانی که واقعا از بدنه سازمان هستند و کارنامه پرباری دارند. کسانی که برنامه های پرمخاطب تحویل شبکه داده‌اند و امروز حق شان نیست که ار عرصه فعالیت دور مانده باشند.

مهران مهام تهیه کنندگی مجموعه‌های «بزنگاه»، «دلنوازان»، «نقطه سر خط»، «راه در رو» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>