سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب
نمره قبولی تماشاگران سینما فرهنگ به یک فیلم/

هیربد: مردم «حوض نقاشی» را به شکل ویژه پسندیدند

hoze-naghashi

مدیر سینما فرهنگ از استقبال خاص مخاطبان این سینما از فیلم «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری خبر داد.

مدیر سینما فرهنگ از استقبال خاص مخاطبان این سینما از «حوض نقاشی» خبر داد.

علی هیربد درباره وضعیت فروش چند ماه نخست سال ۹۲ به سوره سینما گفت: اکران بهار امسال در مقایسه با اکران سال گذشته وضعیت بهتری داشت. چیدمان شورای صنفی سنجیده تر بود و با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، شاهد استقبال خوبی از طرف مخاطب بودیم. ضمن اینکه افزایش نرخ بلیت هم داشتیم، اما این موضوع چیزی نبود که باعث شود تماشاگر به سینما نیاید.

وی در ادامه اضافه کرد: انتخابات بر اکران دوم و سوم بهار امسال تاثیر گذاشته و این یک اتفاق اجتناب ناپذیر است و قابل پیش بینی هم بود. ضمن اینکه کنکور سراسری دانشگاهها نزدیک است و امتحان بعضی دانش آموزان دبیرستانی هم هنوز به اتمام نرسیده است. به طور کلی خانواده ها این روزها درگیر فرزندان شان هستند و نمی توان چندان از آنان متوقع بود.

هیربد درباره پیش بینی فروش اکران آتی سینما توضیح داد: به نظرم فیلم های آماده اکران که از قبل موجود است، نمی تواند کل سال را تغذیه کند و به همین دلیل اگر درست از فردای روز انتخابات سینماگران کارهای جدید خود را کلید بزنند، می توان به اواخر تابستان امسال و همچنین شش ماهه دوم امیدوار بود.

علی هیربد افزود: فیلم های «رسوایی» و «حوض نقاشی» پرفروش ترین فیلم های فصل بهار سالن ما بودند. فیلم ده نمکی یک اثر اجتماعی با درونمایه طنز بود و طبیعی بود که مخاطب خود را جذب کند و فیلم مازیار میری یک اثر اجتماعی و لطیف  که آن هم تماشاگر خودش را داشت. «حوض نقاشی» در سینما فرهنگ فروش خیلی خوبی داشت و اساسا مخاطبان این منطقه از شهر از چنین آثاری استقبال می کنند، ضمن اینکه همیشه سینما را در سبد کالای خود قرار می دهند و وضعیت اقتصادی موجود، چندان بر سینما رفتن آنان تاثیر نمی گذارد.

مدیر سینما فرهنگ درباره چشم انداز اکران تابستان ۹۲ گفت: راستش نمی دانم! درباره کلیت سینماها نظر خاصی ندارم، اما با توجه به اینکه تابستان سال گذشته که یک سال بحرانی برای سینما بود، سینما فرهنگ مخاطبان خودش را حفظ کرد، امسال که سالی به مراتب بهتر از سال گذشته است، به اکران رضایت بخشی در فصل دوم سال برای این سینما امیدوار هستم.