سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

اسماعیل میرفخرایی: جشنواره فیلم سبز برای جوانان روزنه امید است

mirfakhraei

اسماعیل میرفخرایی گفت: جشنواره فیلم سبز برای جوانانی که امید دارند که نتیجه تلاش‌هایشان در زمینه محیط زیست، مستندسازی و فیلمسازی دیده شود، امید بخش است.

به گزارش سوره سینما، اسماعیل میرفخرایی تهیه کننده و مجری باسابقه تلویزیون که به عنوان داور در بخش سینمایی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز همکاری دارد، با ارزیابی فیلم‌های راه یافته به این دوره جشنواره بیان کرد: به نظرم آثار ایرانی از نظر موضوعی کیفیت بهتری نسبت به فیلم‌های خارجی در جشنواره فیلم سبز داشتند. اگرچه در فیلم‌های خارجی جنبه علمی پررنگ تر بود البته بدیهی است که آن‌ها به لحاظ تکنیکی از کشور ما جلوتر هستند.

وی افزود: فیلم‌های ایرانی بر موضوعات حساسیت برانگیز دست گذاشته بودند. به ویژه فیلم‌هایی که به بحث زباله سازی و عدم تفکیک زباله در مبدا اشاره داشتند.

میرفخرایی درباره نتایج و کارکردهای برگزاری جشنواره فیلم سبز توضیح داد: جشنواره بین المللی فیلم سبز فعالیت محیط زیستی  بسیارموثری است و لازم است سایر رسانه‌ها به ویژه رادیو و تلویزیون نیز با آن همراه باشند. این جشنواره برای جوانانی در ایران مانده اند و هنوز امید دارند که نتیجه تلاش هایشان در زمینه محیط زیست، مستندسازی و فیلمسازی دیده شود، امید بخش است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>