سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۳۹۶ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
با حضور مرتضی شایسته ؛

نشست بررسی «اقتصاد سینمای ایران در سالهای اخیر» برگزار می‌شود

eghtesad cinema

نخستین نشست از سلسله جلسات «اقتصاد فرهنگ و هنر» با عنوان «اقتصاد سینمای ایران در سالهای اخیر» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و هنر و ارتباطات، ۲۳ شهریور ماه برگزار می‌شود .

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی موسسه حرکت، این نشست ها با هدف واکاوی و بررسی مولفه های اقتصادی عرصه های فرهنگی هنری برگزار می شود و در این نشست  صنعت سینما  و مولفه های وابسته به ان مورد تحلیل و تفسیر قرار می گیرد و خروجی این مباحث به صورت کتابی منتشر خواهد شد .

در نخستین نشست مرتضی شایسته، تهیه کننده سینما با موضوع «دلایل فروش بالای سینما و مولفه های اثر گذار بر فروش» ایراد سخن خواهد کرد و شیوا مقانلو نیز در باب «رابطه ژانرو فروش در سینمای ایران» به گفتگو خواهد نشست .

همچنین در این نشست امیر حسین بابایی مجری و کارشناس برنامه درباره این محور با میهمانان به گفتگو و پرسش و پاسخ می پردازد.

نشست «اقتصاد سینمای ایران در سالهای اخیر» پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه ساعت ۱۸ در «موسسه حرکت» به نشانی خیابان مطهری بعد از سهروردی پلاک ۸۴ واحد ۵ برگزار می شود و حضور علاقه مندان در این نشست آزاد است .

eghtesad cinema poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>