سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۵ شهریور ۱۳۹۶ در ۶:۴۱ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم کوتاه «نه تو مانی و نه من» در مرحله پس از تولید

na-to-mani-va-na-man

فیلم کوتاه «نه تو مانی و نه من» به کارگردانی سپیده میرحسینی وارد مرحله پس از تولید شد.

به گزارش سوره سینما، این فیلم که اوایل ماه جاری در شهرستان قزوین کلید خورده بود، پس از گذشت پنج جلسه تصویربرداری به کار خود پایان داد و این روزها تدوین آن توسط کاوه عزیزی و صداگذاری آن بوسیله فرزان معاونیان درحال انجام است.

فیلمنامه این فیلم کوتاه توسط آرام روان شاد نویسنده رمان تحسین شده ویرانی به نگارش در آمده و برخلاف دیگر آثار میرحسینی در فضایی واقع گرایانه با مضامین اجتماعی و روابط انسانی می گذرد.

«نه تو مانی و نه من» در مدت زمان ۲۰ دقیقه روایت می شود و داستان شش زوج جوان است که برای سه روز عازم قلعه ای قدیمی می شوند. تضادهای این شش نفر آنها را به یکدیگر نزدیک کرده و در عین حال تنشی پنهان میانشان ایجاد می کند. هر یک از این افراد آبستن حوادث عجیب هستند. آنها در این قلعه با دختربچه ای معلول مواجه می شوند که آغازگر رویارویی ایشان با خویشتن خویش است. مواجه ای که به فروپاشی نهایی شان در پی دارد.

میرحسینی پیش از این، با ساخت فیلم کوتاه «زمستان است» موفق به کسب جوایز متعدد داخلی و خارجی همچون جایزه بهترین فیلم با موضوع احترام به انسان از جشنواره فیلم مستقل خورشید، جایزه بهترین فیلم، کارگردانی، تدوین و گریم از جشنواره سحر منچستر انگلستان و جایزه بهترین فیلم تجربی جشنواره Action آمریکا شده است. این فیلم همچنین منتخب جشن تصویر سال، بخش Corner short film جشنواره فیلم کن، جشنواره فیلم کوتاه لهستان، بخش نهایی جشنواره kinolub اسپانیا و جشنواره Elche بوده است.

یاسر جعفری، میثم پویان فر، پدرام کشتکار، شیوا مکی نیان، فرزانه قاسمی، محبوبه تفضلی، مهدی پارسا و ساره نورموسوی بازیگران «نه تو مانی و نه من» هستند.

عوامل اجرایی «نه تو مانی و نه من» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: سپیده میرحسینی، نویسنده: آرام روان شاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: حمید شوریده، منشی صحنه: مهلا معصومی نژاد، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، دستیار دوم کارگردان: حامد اسلامیه، صدابردار: آرش برومند، طراح گریم: پروین نویدی، طراح صحنه و لباس: سپیده میرحسینی، عکاس: علیرضا لاجورد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>