سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۰:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

دکتر ماکنعلی: جشنواره «بیطار» یک ظرفیت رسانه‌ای در حوزه دامپزشکی است

makenali_baitar

دکتر علی‌صفر ماکنعلی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره تخصصی فیلم و عکس دامپزشکی با عنوان «بیطار»، توجه جدی به رسانه را از مهمترین رویکرد های ارتباطی سازمان دامپزشکی کشور عنوان کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس «بیطار»، دکتر ماکنعلی افزود: در آخرین ارزیابی‌های انجام شده از سازمان دامپزشکی کشور به عنوان نهاد حاکمیتی دارای مسئولیت در نظام سلامت دام و فرآورده‌های دامی توسط سازمان جهانی بهداشت دام ، موضوع توجه به ذینفعان سازمانی به عنوان یکی از مهمترین نقاطی که باید توسعه و تقویت یابد معرفی شده است از طرفی خود این موضوع می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی موجب تعالی سازمان و تسهیل در انجام ماموریت‌های سازمانی گردد و برگزاری جشنواره تخصصی فیلم و عکس ابعاد مختلفی از این موضوع را محقق می‌سازد.

وی در ادامه گفت: آگاهی هنرمندان، فیلم سازان و عکاسان می‌تواند موجب تولید و خلق محصولات رسانه‌ای شود که در نهایت موجب افزایش آگاهی عمومی در جهت آشنایی با فرایند دامپزشکی و نظام سلامت مرتبط با آن گردد. از طرفی تولید محصولات رسانه‌ای موجب افزایش مهارت ادراکی مسئولان ذیربط در دستگاه‌های نظارتی، برنامه‌ریزی و بودجه‌بندی کشور می‌شود و به تبع آن موجب تسهیل در تخصیص اعتبارات و افزایش اختیارات سازمان در راستای ماموریت‌های ذاتی خود می‌گردد.

مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور در توضیح چگونگی برگزاری اولین جشنواره تخصصی فیلم و عکس دامپزشکی با عنوان «بیطار» گفت: این جشنواره در بخش‌های مختلف شامل: مسابقه فیلم کوتاه، آثار مستند، آثار مردمی (فیلم‌های تهیه شده از طریق تلفن‌های همراه و دوربین‌های خانگی)، مسابقه عکس اعم از: تک عکس و مجموعه عکس و بخش‌های جنبی، بخش آثار بین‌المللی به صورت غیررقابتی، بزرگداشت، نمایشگاه عکس، نشست‌ها و ورگ شاپ‌های تخصصی و موضوعی و … در نظر گرفته شده مضافا اینکه بخش ویژه مسابقه: ویژه غیرحرفه‌ای و ویژه سازمان دامپزشکی تعریف شده است.

نخستین جشنواره تخصصی فیلم و عکس «بیطار» طی با همکاری سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، سازمان سینمایی حوزه هنری  و فرهنگسرای شفق از ۱۴ تا ۱۷ مهر به دبیری ناصر باکیده در تهران و همزمان در چند استان کشور برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>