سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ شهریور ۱۳۹۶ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نویسنده دفاع مقدس در «کتاب باز» از دوران جنگ می‌گوید/ گفتگوی داوود آبادی با صحت

ketab baz

حمید داوودآبادی نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس در برنامه «کتاب باز» از یک اتفاق مشترک با سروش صحت گفتگو می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «کتاب باز»، این برنامه امشب چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۲۰ میزبان حمید داوودآبادی است و وی در برنامه از نگارش خاطرات دفاع مقدسی خود سخن می گوید و اینکه چگونه با یک فنجان چای نسبت به ادبیات مقاومت متعهد شده است.

حمید داوودآبادی حدود ۳۰ سال است که مشغول خاطره نویسی در حوزه دفاع مقدس است.  وی در این برنامه شوخی هایی هم با سروش صحت درباره جبهه و دفاع مقدس دارد و از افرادی می گوید که وقتی با او عکس گرفته اند شهید شده اند.

دومین فصل از برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان روزهای زوج ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود و افشین صادقی زاده سردبیری آن را بر عهده دارد.

در قسمت های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، لیندا کیانی، رضا کیانیان، مسعود ده نمکی، علیرضا خمسه و… حضور یافتند و از کتاب های مورد علاقه، قصه های کودکی و خاطره های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از بخش های گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه می‌ گویند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب‌ دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می ‌کند که به ‌نوعی کتاب‌ باز هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>