سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ مهر ۱۳۹۶ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

دومین تیزر رسمی فیلم مستند «خواب ابراهیم» رونمایی شد

khabe-ebrahim

دومین تیزر رسمی فیلم مستند «خواب ابراهیم» به کارگردانی محمود کریمی توسط مرتضی موحدی ساخته شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی فیلم «خواب ابراهیم»، دومین تیزر رسمی این فیلم که از سی و یکم شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گروه هنر و تجربه اکران شده است، رونمایی شد. «خواب ابراهیم» مستندی است که مراحل تولید فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمی‌‌کیا را به تصویر کشیده و تلاش کرده است شمایل متفاوتی نسبت به دیگر فیلم‌های پشت‌صحنه داشته باشد.

محمود کریمی کارگردان این مستند بر این باور است که فیلم‌های پشت‌صحنه، هم استفاده تجاری و امکان انتشار جداگانه دارند و هم امکان استفاده آموزشی و انتقال درست تجربیات گروه‌های فیلم‌سازی را دربردارند. از موارد موفق فیلم‌های پشت‌صحنه می‌توان به فیلمی که شاهد احمدلو از مراحل تولید «کاغذ بی‌خط» ساخته ‌است و یا فیلم‌های پشت‌صحنه «روبان قرمز» ابراهیم حاتمی‌کیا و «رنگ خدا» مجید مجیدی اشاره کرد. «خواب ابراهیم» نیز کوشیده‌ است که سبک و سیاق منحصر به‌ فردی را در روایت مراحل تولید یک فیلم سینمایی در پیش بگیرد و در این مسیر جریان‌‌ساز باشد.

«خواب ابراهیم» به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی محصول سال ۱۳۹۲ بنیاد سینمایی فارابی است و چهار سال بعد از اکران فیلم سینمایی «چ»، از روز جمعه سی و یکم شهریورماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در گروه هنر و تجربه روی پرده می‌رود.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: گروه تصویربرداران: محمود کریمی، سعید جعفریان، مهدی کشاورزی، مهرداد دعوتخواه، سید احسان محمدی، تدوین: محمود کریمی، صداگذاری: مهدی جمشیدیان، تصحیح رنگ: محراب مشهدبان، روابط عمومی: سعیده الله دادی، محصول بنیاد سینمایی فارابی.

لینک دانلود: دومین تیزر رسمی فیلم مستند «خواب ابراهیم»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>