سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ مهر ۱۳۹۶ در ۴:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب

سیدمهدی شجاعی به «کتاب باز» می‌آید/ گفتگویی درباره کتاب‌ها و رمان‌ها

ketab baz

سیدمهدی شجاعی داستان نویس و نویسنده، دوشنبه ۱۰ مهرماه در قسمت جدید «کتاب باز» مهمان این برنامه می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه «کتاب باز»، سیدمهدی شجاعی نویسنده رمان ها و داستان هایی از جمله «مرد رویاها» «غیر قابل چاپ» و… است که فیلمنامه هایی را هم در همکاری با مجید مجیدی کارگردان سینما به نگارش درآورده و امشب ۱۰ مهر ماه ساعت ۲۰ به برنامه «کتاب باز» در شبکه نسیم می آید.

دومین فصل از برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان روزهای زوج ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود و افشین صادقی زاده سردبیری آن را بر عهده دارد.

در قسمت های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، لیندا کیانی، رضا کیانیان، مسعود ده نمکی، حبیب احمدزاده و علیرضا خمسه حضور یافتند و از کتاب های مورد علاقه، قصه های کودکی و خاطره های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از بخش های گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه می‌ گویند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب‌ دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می ‌کند که به ‌نوعی کتاب‌ باز هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>