سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ مهر ۱۳۹۶ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

مجموعه مستند – مسابقه «دستم را بگیر» به تدوین رسید

dastam-a-begir

مستند – مسابقه «دستم را بگیر» به تهیه کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب به مرحله تدوین رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی برنامه ، سعید ابوطالب تهیه کننده و کارگردان این مجموعه گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دستم را بگیر» پس از ماههای طولانی به پایان خود نزدیک می شود  و همزمان   تدوین آن به صورت مجزا توسط  ۷ گروه  تدوین  آغاز شده است و به زودی از شبکه افق پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: تدوین بخش های مختلف این مجموعه عظیم  را عده ای از تدوین گران با تجربه سینما و تلویزیون از جمله  یاسر سنایی،  محمد مهدی بهرامی نژاد ،سید محمد  حسینی  پاریزی ، حسین بیات   ، مهدی گرامی و  …. آغاز کرده اند .

ابوطالب کارگردان این مجموعه متفاوت گفت: «دستم را بگیر» یک رئالیتی شو در قالب مستند – مسابقه است  که راه حل‌های ساده برای حل آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی را میان گروههای داوطلب به رقابت گذاشته است .

وی با بیان اینکه هیچ کس به آنها کمک نمی کند، افزود:گروههای داوطلب هفته های طولانی و گاه تا چندین ماه فرصت داشته اند که یک  انسان درمانده و ناامید را به زندگی برگردانند . حالا نتیجه تلاش آنها را می بینیم .مخاطب تلویزیون درباره آنها قضاوت می کند. در این مسابقه بینندگان تلویزیونی، گروهی  را بر می گزینند که روش و اقدامش را در کمک به دیگران می‌پسندند و به آنها با توجه به روششان در کمک رسانی و ارتباطشان با موضوع و کمک به همنوعان رای می‌دهند.

تهیه کننده این برنامه گفت: هدف از مستند – مسابقۀ «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد عادی جامعه است که با انگیزه های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار ، کولبران ، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست  ، بیماران خاص و  دیگر نیازمندان و آسیب دیدگان  اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون استفاده از نهادها و امکانات دولتی را دارند. « یک نفر را به زندگی برگردانیم » شعار این برنامه است .

عوامل اصلی این برنامه عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان : سعید ابوطالب ، مدیر تولید :احمد مرادی،دستیاران تهیه کننده: محمد هادی شیرازی ، علیرضا تهرانی ،محمد جواد کربلایی ، دستیار کارگردان : یاسر سنایی ، اعضای گروه طراحی:سید محس حسینی ، محمود کریمی ، دکتر سهیل عظیمی و  یاسر سنایی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>